Производството на Karma ще почне отново в средата на 2015 г.
Новият собственик на американската компания Fisker Automotive – китайската групировка Wanxiang, назначи Роджър Браун за временен президент на Fisker. Браун направи изявление, в което подробно разказва плановете на компанията. В частност, той заяви, че производството на седаните Karma ще бъде възстановено в средата на 2015 г. Нещо повече, китайските босове имат намерение да пуснат на поточната линия и онези модели, които Fisker не успя да доведе до серийни преди своя фалит. Комбито Surf трябва да стартира през 2016 г., а седанът Atlantic - през 2017.
Хибридите Karma бяха на конвейера не много дълго: от март 2011 до ноември 2012 г.. За това време бяха произведени 2450 коли, а продадени в САЩ и Европа са почти две хиляди. И още нещо, през октомври 2012 г. 346 автомобила бяха унищожени от урагана Сънди.
Karma и всичките й братя и сестри (например модела Surf) са хибриди. Двулитровият четирицилиндров турбо мотор GM Ecotec LNF с 260 к.с. работи само като генератор. Заедно с батерията задейства 120-киловатовия електромотор, монтиран на задната ос.
Нищо не беше казано за съдбата на още един модел на Fisker - кабриолета с твърд покрив. Кабриолетът Karma S Sunset беше представен като концепт през 2009 г. Неговите два електромотора на задната ос развиват сумарно 300 кВт. С едно зареждане автомобилът изминава автономно 80 км, преди да бъде задействан бензиновият генератор.
Днес Браун ръководи група от 25 души. Това е всичко, което е останало от щатния състав на фирмата Fisker. Сега той търси постоянен генерален директор, както и да върне на работа бившите сътрудници. Роджър казва, че още не е получил отговор дали има желаещи да се върнат във възродената компания.
Между другото, все още не е избрано мястото за нова щаб-квартира на компанията и не са определени производствените площадки. Заводът на Fisker в Делавер е един от възможните варианти. Браун заяви още, че реанимираната компания може да промени името си. Остава под въпрос дали ще бъде запазено името на основателя Хенрик Фискер. Той напусна фирмата през 2013 г., когато угрозата от фалит беше станала реална.