Моделната гама включва два варианта на каросерията: седан и комби
В мрежата се появиха техническите данни на фамилията на модела Renault Talisman, който ще се появи при европейските дилъри до края на годината.
Оказа се, че на фона на конкурентите новият автомобил стои доста добре. С бензиновия турбодвигател 1,6 (150 к.с. и 220 Нм) със седемстепенна автоматична предавателна кутия седанът ускорява до сто за 9,6 секунди, а с четирицилиндровия турбо мотор с 200 конски сили (1,6, 260 Нм) и същата трансмисия - за 7,6 сек.
За сравнение, Mazda 6 може да предложи двигател с работен обем 2,5 литра, куплиран с шестстепенна автоматична предавателна кутия, който осигурява ускоряване от място до сто км/ч за 7,8 секунди. Чешкият Superb има в актива си двулитров турбо двигател с 220 конски сили, който може да ускори автомобила за 7,0 секунди, но по-впечатляващ от французина е Superb, оборудван с 1,8 TSI (180 коня), но е с една секунда по-бавен от този с 220 конски сили. Същите 220 конски сили сега се предлагат на роднината на име Volkswagen Passat (по-късно ще се появи и версия с 280 к.с.) и немският модел покрива упражнението от нула до сто за 6,7 секунди. Необходимо е също така да се отбележи, че Talisman с бензинов двигател с 200 конски сили развива максимална скорост 237 км/ч, която е само с 9 км/ч по-ниска от Passat с 220 конски сили.
Въпреки че с дължина и междуосие (4848 и 2808 мм) Talisman не е лидер в сегмент D, неговите автори обещават обаче един от най-просторните салони. С багажен обем от 608 литра френският седан отстъпва единствено на лифтбека Superb с неговите 625 литра.
Двигателната гама включва и три дизелови двигателя: 1,5 (110 к.с. и 260 Нм), 1,6 (130 к.с. и 320 Нм) 1,6 (160 к.с. и 380 Нм). Старшият дизелов мотор с шестстепенна автоматична трансмисия осигурява на Talisman ускоряване до 100 км/ч за 9,4 секунди, а най-слабият с механична предавателна кутия очевидно е най-икономичен - с него средният разход е едва 3,7 л/100 км (за сравнение, двете бензинови версии харчат по 5,9 л, а най-мощният дизел – 4,5 л).
На снимките е показан интериорът на топ версията Initiale Paris, нейната особеност е шасито с двойно предаване 4Control (в другите версии е опция). За първи път при Renault се появява отопляем волан и вентилирани седалки.