Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Rexton трябва да спаси SsangYong

27.11.2020 13:02

Продажбите в Южна Корея започнаха на 16 ноември на цени от 36,95 до 49,75 млн. вона

Южнокорейската марка SsangYong е на червено от 15 поредни тримесечия. Задълженията надвишават текущите активи, с нетна загуба за последното тримесечие от 304,8 млрд. вона, одиторска компания Samjong KPMG отхвърля финансовите отчети, поставяйки под въпрос способността на компанията да продължи. В същото време родителският концерн Mahindra отказа да подкрепи дъщерната си компания в същия обем... Не е изненадващо, че "петото поколение на All New Rexton " с индекс Y450 е резултат от фейслифт.

Rexton получава нова осмоъгълна решетка и предна броня, LED светлини и фарове, но запазва същите калници и капак. Габаритите на кросоувъра не са променени с милиметър: 4850 × 1960 × 1825 мм, междуосие 2865 мм. Пътният просвет е същият - 224 мм.

Кърмата основно повтаря Rexton Y400, въпреки че формата и са коригирани и в преработената броня е оформен раздвоен изход. Обемът на багажника със сгънати седалки достига 1977 л. Размерите  на гумите: са 255/60 R18, 255/50 R20.

На родния пазар Rexton, както и преди, е оборудван само с 2,2 турбодизел, но мощността на двигателя е увеличена до 202 к.с. (+15), 441 Нм(+19). Този агрегат от Hyundai е монтиран  например на Genesis G70 и G80 в тандем с осемстепенна автоматична трансмисия, която също отива в Rexton вместо кутията Mercedes 7G-Tronic. И двете версии на кросоувъра (пет и седем места) се предлагат както със задно, така и с 4Tronic задвижване на всички колела. Девет въздушни възглавници, система за автоматично спиране, адаптивен круиз контрол, наблюдение на мъртвите зони и следване на пътнтаа лента са отговорни за безопасността.

Основните придобивки отвътре са 12,3-инчово цифрово арматулрно табло, многофункционален волан с четири спици и автоматичен джойстик. 9,2-инчовият централен дисплей, климатикът, аудио системата Infinity и дори капитонираната тапицерия са същите като преди.

Продажбите в Южна Корея започнаха на 16 ноември на цени, вариращи от 36,95 до 49,75 млн. вона, въпреки че преди реформата струваха 34,4-44,16 млн. вона. Добрата новина е, че търсенето на продуктите на Ssanyong в Корея нараства три поредни тримесечия, като през октомври за първи път от четири месеца са продадени над 10 000 автомобила (10 197). Петият Rexton има последните надежди на марката да излезе от кризата, а събраните 5500 предварителни поръчки изглеждат първият успех на версията Y450. Стартирането в Европа е планирано за пролетта на 2021 година.

Коментари
comments powered by Disqus