Главният инженер на Ghost Project Джонатан Симс обяснява, че простотата е перфектна
Второто поколение на седана Rolls-Royce Ghost бавно продължава да разкрива своите тайни. В новата част на тийзърите, производителят говори за шасито. Въпреки че платформата Architecture of Luxury прави Ghost подобен на "осмия" Phantom, това не означава буквално повторение в техническо отношение. За Ghost инженерите са създали специална Planar система, състояща се от три елемента. Първият е уникален. Това е Upper Wishbone Damper. Британците не се впускат в подробности, но казват, че устройството се намира над предното окачване и осигурява „още по-стабилна, безпроблемна возия“.
Гъвкавостта на новата архитектура на Rolls-Royce улеснява добавянето на задвижване на четирите колела и шаситосъс самостоятелноуправление, посочват конструкторите. Тези подробности бяха предсказани. Но има и неочаквани.
Главният инженер на Ghost Project Джонатан Симс обяснява, че простотата е перфектна, но предоставянето на невероятно чисто шофиране е предизвикателство. Платформата Architecture of Luxury не ограничава възможностите на инженерите. На практика всеки Rolls-Royce има своя уникална база. Добре известният принцип Magic Carpet Ride е реализиран тук по нов начин: самото окачване на Ghost изискваше три години разработка.
Втората част на комплекса Planar е системата Flagbearer, в която камерите отчитат особеностите на релефа на пътя, подготвяйки окачването за всички неравност . Третата част е Satellite Aided Transmission - предаване, свързано със сателитна навигация. То избира най-добрата предавка предварително преди завиване, като използва точни карти и GPS показания.
Проучване на клиентите на Gost показа, че се нуждаят от седан, който е приятен за каране като пътник, но също така трябва да бъде "ярка динамична личност", когато искат сами да се качат зад волана. Ето защо толкова много внимание е обърнато на окачването и другите компоненти на шасито. Като цяло, както вече каза генералният директор на компанията Торстен Мюлер-Отвос, единствените детайли, прехвърлени от „първия“ Ghost на „втория“, са щорите на вратите и фигурката на предния капак „Духът на екстаза“.
За представянето на новия Ghost , британците избрахаа формата на анимирани снимки, които са изготвени за марката от известния британски илюстратор Чарли Дейвис. Преди премиерата на автомобила през есента, компанията все още ще добавя информация за техническата част.
Главният инженер на Ghost Джонатан Симс обобщи: „Клиентите на Ghost ни казаха какво ги привлича най-много. Те обичат нейната неусложнена универсалност. Не се опитва да бъде спортен автомобил, не се опитва да направи голямо впечатление - той е просто изключителен и уникално прост. Когато стана дума за създаването на нов Ghost, инженерите трябваше да започнат от нулата. Направихме автомобила още по-динамичен, по-луксозен и най-важното, още по-лесен за употреба. " Тези цели са в съответствие с новата философия на дизайна на Ghost , наречена Post Opulence („пост-изобилие“). Означава простота на линиите, декор без претенциозност и показен лукс.