Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият RS3 ще разполага с до 450 к.с.

22.04.2020 13:45

Очаква се в края на 2020 година Audi да представи спортната топверсия в гамата на A3

Въпреки маскировката на прототипа, снимките на нашия фотограф разкриват редица държани до момента в тайна подробности. Отпред добре личат фаровете във формата на бумеранг с LED дневни светлини, решетката навлиза дълбоко надолу в предната броня, а от двете й страни зеят огромни въздушни отвори. Предният капак изглежда мощно извит напред, а допълнителните тесни отвори над радиаторната решетка също допринасят за ниско приведената, широка стойка на новия RS3.

Големи колела и мощни спирачки

Спортният дизайн се допълва от силно изпъкналите арки на калниците, новите прагове и модифицираната задна престилка на RS3. Впечатление отзад правят двете големи ауспухови тръби с овално сечение и светлините с LED елементи. Моделът със система за двойно предаване quattro осъществява контакт с пътя посредством 19-цолови алуминиеви колела с широки спортни гуми, зад които се крие сериозно усилена в сравнение с тази на цивилните представители на гамата спирачна система с големи вентилирани дискове и лакирани в яркочервено спирачни апарати с емблема RS.

Под предния капак и при новото поколение на RS3 работи 2,5-литров редови петцилиндров бензинов турбодвигател, съчетан със седемстепенна трансмисия с два съединителя. В актуалния върхов спортен модел в гамата А3 мощността достига 400 к.с. при максимален въртящ момент от 480 Нм, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 4,1 секунди.

Версията Performance ще разполага с 450 к.с.

Новият петцилиндров агрегат естествено няма как да отстъпи в динамично отношение и ще предложи 420 к.с. и 500 Нм.Предвидена е и версия  Performance с максимална мощност 450 к.с., но също както и досега, максималната скорост във всички случаи ще бъде ограничена до 250 км/ч. За сметка на това разходът на гориво и нивата на емисиите ще бъдат намалени – не  на последно място благодарение на филтъра за твърди частици и водното впръскване.

Интериорът на новия Audi RS3 ще бъде обзаведен подобаващо с анатомични спортни седалки, скосен отдолу спортен волан и декоративни облицовки от алуминий. Разбира се, няма да отсъстват и многобройните RS3 емблеми.

Audi RS3 ще изпълнява ролята на флагман на новото поколение Audi A3. Малко след пазарния дебют на новата генерация на пазара ще излезе и версията S3 с четирицилиндров турбомотор с 330 к.с. Наред с RS3 във вариант Sportback, на по-късен етап ще бъде представена и версия седан на топспортиста.

Заключение

Радващо е, че модулният принцип на общата платформа MQB дава възможност за създаване и на модели като RS3 с неговия уникален петцилиндров агрегат, който инженерите на Audi са успели да приведат в съответствие със съвременните изисквания по отношение на разхода и емисиите.

 

Коментари
comments powered by Disqus