Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият седан Audi RS 3 ще стане по-мощен

25.03.2020 13:02

Оформлението на предната част на автомобила ще прилича на вече показания хечбек A3

Хечбекът Audi RS 3 на базата на четвъртото поколение на A3 с пет врати е заснет от фотошпиони по време на тестове. Междувременно се появиха повече данни за задвижването. В последното поколение на седана и хечбека RS 3, петцилиндровият турбо двигател 2,5 развива 400 к.с. и 480 Нм. Нормално е да се очаква увеличение на мощността. Наскоро представените RS Q3 и RS Q3 Sportback имат точно същите 400 к.с. и 480 Нм. Въртящият момент се предава от седемстепенна S tronic роботизирана трансмисия с два съединителя и постоянно задвижване на всички колела.

Оформлението на предната част на автомобила прилича на дизайна на вече показания хечбек A3, като само страничните въздухозаборници в предната броня са по-големи.

Въпреки че светлините на седана са частично скрити с фолио, вече е ясно, че по форма и светлинни елементи те са много близки до задната оптика на хечбека A3, дори ако не го повторят напълно. В допълнение към големите джанти, очевидна поличба за RS версията са големите елипсовидни изпускателни тръби.

Между другото, от RS 3 с четири врати можем да преценим доколко ще бъде променен силуетът на обикновения седан Audi A3. Очакваме дебюта му тази година. Но това ще се промени в зависимост от актуалната обстанавка в света.

Според списание auto motor und sport обаче базовият RS 3 ще има 420 к.с. и 500 Нм, за да се конкурира с новия Mercedes-AMG CLA 45 S (421 к.с., 500 Нм). По-късно Audi ще подготви лимитирана версия RS3 Performance с мощност 450 к.с. Очевидно тук ще се появи инжектиране на вода във всмукателния колектор. Вътрешни източници намекнаха за такава система още миналата година: тя ще позволи увеличаване на налягането и нивото на мощността без риск от детонация. Автомобили с такива устройства се появавят от време на време от 60-те години, но все още не се използват широко.

Коментари
comments powered by Disqus