Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият шеф на АвтоВАЗ е французинът Никола Мор

15.03.2016 13:58
Новият шеф на АвтоВАЗ е французинът Никола Мор

Наследникът на Бо Андерсон ще трябва да решава редица проблеми

Ръководството на Alliance Rostec Auto BV, съвместно с предприятието Ростех  и Renault-Nissan, назначиха нов председател на завода в Толиати французина Никола Мор, който по-рано е бил начело на румънската марка Dacia, се казва в съобщение за пресата. Наследникът на Бо Андерсон ще трябва да решава редица проблеми, включително увеличаване на пазарния дял на марката, излизане на завода от губещата ситуация, дори и реализиране на печалба, да бъде подобрено качеството на продукцията, както и приемане на разумна социална политика спрямо персонала.

В структурите на алианса Renault-Nissan 55-годишният Никола Мор работи от октомври 2000 г., когато е назначен за директор по доставките на компоненти и аксесоари на Renault. В периода до 2006 г. той заема ръководни позиции в отделите по качеството, доставките и производството на френската компания.

От 2006 до 2008 г. Мор е директор на завода за двигатели на Dacia. Накрая, през 2014 г., топ мениджърът е назначен за изпълнителен директор на Renault в Румъния и в същото време заема поста на президент - генерален директор на компанията Dacia SA.

Оставката на бившия президент на АвтоВАЗ Бо Андерсон стана известна на 7 март, когато компанията Alliance Rostec Auto BV пусна съответното изявление. Срокът на тригодишния договор с Андерсон изтича през декември 2016 г., но съвместното управление на предприятието прие предсрочно оставката на генералния директор.

Както уточни шефът на Ростех Сергей Чемезов, една от основните грешки на Андерсон е ориентацията към чуждестранни доставчици на компоненти. Според него това е довело до загуби на автомобилния производител. Той обясни, че Андерсон, намиращ се на този пост,  е "тръгнал по най-лесния начин", като не подписва договори с руски производители, а с доставчици от компаниите Renault и Nissan. Освен това действията на Андерсон са довели до нарастване на напрежението сред персонала с непрекъснатите съкращения и свиването на производството на завода. Официално бе съобщено, че Бо Андерсон ще управлява компанията до 4 април, като се предполага , че през следващите три седмици, той ще предаде архивите на неговия приемник Никола Мор.

Коментари
comments powered by Disqus