Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Toyota Aygo за Европа с обичаен двигател

04.03.2021 10:20
Новият Toyota Aygo за Европа с обичаен двигател

Автомобилите върху платформата GA-B, имат подобрена управляемост и безопасност

Toyota Europe обяви, че продължава да се ангажира с важния А сегмент и потвърди пускането на трети модел, базиран на платформата TNGA GA-B. Първият от тях е четвъртото поколение на Yaris, който бе удостоен с престижното оличие "Автомобил на годината" в Европа. Вторият е хибридът Yaris Cross. Toyota не посочва новото име в А-сегмента, но обясни, че моделът ще продължи да играе ролята на достъпна входна точка в гамата на марката. Очевидно става дума за третото поколение на хечбека Aygo или неговия наследник.

Второто поколение на модела Toyota Aygo (AB40) от 2014 г.  в Германия струва от 11 190 евро . Предлага се само с пет врати. Бензиновият трицилиндров 1,0 (72 к.с., 93 Н м) с механична трансмисия ускорява хечбека до сто за 13,8 сек. Максималната скорост - 160 км/ч. Габаритите : 3465 × 1615 × 1460 мм, междуосиеа - 2340 мм.

Според японците автомобилите, построени върху платформата GA-B, имат подобрена возия, управляемост и безопасност. Когато бъде пуснат третият модел, производството на автомобили GA-B ще нарасне до 500 000 бройки годишно.Тово ще позволи да бъдат поддържани цените относително ниски.

Прототипите на третото поколение на Aygo, уловени от фотошпиони, не казват нищо, тъй като са надеждно замаскирани. Новият хечбек ще бъде произвеждан на същото място като сегашния: в чешкия завод в Колин.

Toyota призна, че субкомпактният модел използва конвенционален двигател с вътрешно горене без хибридни тънкости, в противен случай моделът ще престане да се счита за бюджетен модел. Това означава, че Aygo ще има трицилиндров атмосферен 1,0 агрегат (72 к.с., 93 Нм) с механична и / или с петстепенна роботизирана трансмисия с предно предаване. Изглежда, че версии с три врати няма да има. 

Премиерата ще се състои през 2021 г., а продажбите започват през 2022 г. През изминалата година в Европа са продадени 82 711 автомобила Ayg (-16 799). Търсенето може да бъде увеличено , тъй като беше преуставено производството на конкурентните Peugeot 108 и Citroen C1. 

Коментари
comments powered by Disqus