Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Toyota Prius IV: По-малко емисии, повече емоции

10.09.2015 10:50

Кръстник на новия облик е моделът с горивни клетки Mirai

Toyota пуска четвърто поколение на хибридния модел Prius. Той ще има по-малък разход, но предлага значително повече удоволствие от шофирането. Новият Toyota Prius дебютира на IAA във Франкфурт.

Всъщност новият Toyota Prius би трябвало отдавна вече да е готов, но с преместването на хибридния модел върху новата модулна платформа на концерна TNGA, графикът се промени. Новото издание на Prius дебютира на 8 септември 2015 в Лас Вегас. Сега ще бъде представено пред европейската публика на IAA. Визията на най-новото поколение на Toyota Prius е много пленителна, прилича повече на седан. Знае се, че кръстник на новия облик е моделът с горивни клетки Mirai.

Разбира се, дизайнът на Prius е омекотен, дори все още да е твърде необичаен. Той си остава верен на клинообразната форма. Предницата е със стандартните LED фарове. Отличителният белег на задната част е контурният ръб на багажника. Новият Prius е с шест 6 см по-дълъг, 1,5 см по-широк и с около 2 см по-нисък от своя предшественик. Той ще предложи повече пространство в интериора и по-голяма багажник.

Новият Toyota Prius IV става по-лек 

В сравнение с настоящия модел, новата технологична платформа на Toyota Prius IV ще намали теглото с около 50 килограма и ще го направи по-стегнат. Сърцето на Prius си остава пълното хибридно задвижване, което в новото издание беше изцяло преработено, за да бъде повишена ефективността и намалено теглото. Благодарение на това двигателят вече работи с коефициент на ефективност над 40% , тук Toyota показа най-добрата стойност. Останалите компоненти на хибридното задвижване са по-компактни и новопозиционирани. Новата никел-метал хидридна батерия е по-компактна и също така има значителни подобрения по отношение на зареждането. За подобряване на динамиката новият Toyota Prius е заложил на нови двойни носачи на задната ос. "Следващият Prius ще носи повече удоволствие при шофиране", това заяви шефът на развойната отдел Като, в интервю пред auto motor und sport.

Новият Prius обаче е станал още по-сигурен. Благодарение на новата платформа Prius може да се възползва от системата за сигурност на Toyota Safety Sense, която наред с другите неща предлага и предупреждение при напускане на лентата на движение и асистент за дълги светлини, както и адаптивен темпомат, базиращ се на радарен контрол и системата за безопасност Pre-Crash Safety за разпознаване на пешеходците.
Интериорът на новия Toyota Prius остава с централно разположен инструментариум, монтиран върху таблото, който е подсилен с допълнителни дисплеи. Голям екран доминира в средата. Лостът за автоматичната трансмисия е разположен на ниво арматурно табло.

Toyota все още не е обявила конкретни стойности по отношение разхода на гориво, както и технически характеристики.

Коментари
comments powered by Disqus