Следващият пикап пак ще има задно или двойно предаване, но само с автоматична трансмисия
Toyota Tundra е най-старият автомобил в американския сегмент на големите пикапи. Моделът е в производство от 2006 г., като през това време Ford F-150, Ram 1500 и Chevrolet Silverado / GMC Sierra смениха две поколения. Като добавим към остарелия дизайн липса на избор на двигател, сравнително висока цена и далеч от възможностите за постигане на рекорди и ще видите логичен резултат в статистиката на продажбите. И при това положение трябва да се появи ново поколение на Tundra. Предполага се, че пикапът ще дебютира в средата на следващата година.
През първата половина на 2020 г. в Съединените щати търсенето на Tundra падна до 48 880. Само по-лош е резултатът на Nissan Titan с 12 196 автомобила. За сравнение, първите две места в класа са заети от Ford F-150 и Chevrolet Silverado - съответно с 367 387 и 267 166.
Следващият Tundra също ще има задно или двойно предаване, но без алтернатива на автоматичната трансмисия. Според неофициална информация, версиите TRD, подготвени за офроуд, ще запазят мястото си в гамата.
Пикапът ще се основава върху най-новата модулна товарна платформа TNGA-F, която ще се използва и от кросоувърите на на Toyota. Ще остане схемата с два носача и непрекъснат мост, но ще се появят отзад пружини вместо листови ресори. Японците подхождат по-радикално и към двигателната гама. Няма повече V8. Предполага се, че Tundra ще получи атмосферен V6 3,5 и 3,4 битурбо шестцилиндров двигател от седана Lexus LS 500, където генерира 421 к.с. и 600 Нм. Очакват се и хибридни модификации като във фамилията на пикапите на Ford F-150.