Моделът ще използва базата на Ford Ranger и ще дебютира още тази година
Второто издание на VW Amarok ще стъпи на пазара в края на настоящата година и ще използва базата на Ford Ranger. VW за първи път разкри някои технически подробности за новия си пикап.
Външните разлики с Ford Ranger няма да са кой знае колко големи - основното различие между двата модела е в оформлението на предната част, като моделът от Волфсбург ще има LED светлини в типичния за VW стил, докато Ford Ranger залага на по-американска визия.
Изпълнените изцяло по LED технология предни фарове ще бъдат серийни за VW Amarok, а по-високите нива на изпълнение ще се оборудват дори с LED-Matrix светлини. При оформлението на задницата разликите с Ford Ranger ще бъдат по-скоро скромни. Ясно е, че VW Amarok ще има по-равна повърхност на задния капак и малко по-различна линия на калниците.
Моделът на VW ще порасне на дължина с около 10 см, достигайки до 5,35 метра, междуосието е удължено с цели 175 мм и вече е 3,27 метра. Задният надвес е скъсен, увеличена е дълбочината на газене - при новия Ford Ranger тя е 850 милиметра.
Трилиров шестцилиндров дизел за Amarok
Amarok ще споделя обща двигателна гама с Ranger. На пракпика това означава базов двулитров дизел и V6 дизел за върховата версия. Очаква се базовите модели да разполагат с около 170 до 210 конски сили, а дизеловият V6 трябва да генерира мощност от порядъка на 250 конски сили. За определени пазари ще има и бензинов 2,3-литров бензинов Ecoboost мотор.
Новият VW Amarok ще се предлага с пет линии на оборудване: базов вариант, Life и Style, както и две топверсии - Pan-Americana с офроуд атрибути и специални офроуд гуми, и Amarok Aventura за луксозно ориентираните купувачи.