Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият VW Golf GTI ще запази бензиновия двигател

07.02.2019 15:56
Новият VW Golf GTI ще запази бензиновия двигател

Шефът на немската марка Херберт Дис отмени решение на своя предшественик

Volkswagen няма да прави хибридна версия на горещия хечбек Golf GTI на базата на Golf VIII.

Шефът на немската марка Херберт Дис отмени решението на своя предшественик Матиас Мюлер, който искаше да види новия Volkswagen Golf GTI с хибридно задвижване . Междувременно новият Volkswagen Golf VIII ще получи хибридна система.

Вместо това моделът ще запази 2-литровия бензинов турбо двигател от седмото поколение на модела. Мощността на агрегата ще бъде увеличена до 250 к.с. и 290 к.с. за базовия Golf GTI и съответно за версията Golf GTI TCR. Моторът ще работи в тандем с 6-степенна механична скоростна кутия или със седемстепенна DSG роботизирана трансмисия.

От стандартния Golf VIII новият Golf GTI ще се различава не само от по-мощния двигател, но и от доработеното окачване и кормилно управление, усилени спирачки, както и спортен екстериор и интериорен дизайн. Освен това "горещият" хечбек ще получи по-богато базово оборудване.

Премиерата на Volkswagen Golf VIII и версията GTI ще се състои през 2019 г. Моделът ще бъде произвеждан само с една каросерия – хечбек с 5 врати.

Коментари
comments powered by Disqus