Първоначално Zen означаваше «zero engine noise», т.е. безшумен двигател
Концептуалният автомобил Suzuki Future-S, показан през февруари на автомобилното изложение в Ню Делхи, е планиран да стане сериен субкомпактен модел през 2019 г., но за съжаление срокът е преместен за 2020-2021 г. Според индийското издание Financial Express моделът ще възроди името Maruti Suzuki Zen. Така наричаха хечбека, който бе в производство в продължение на 13 години. Той също така стана и първият автомобил, който бе изнасян от Индия за Европа (като Suzuki Alto). Бестселърът намери повече от 760 000 собственици, от които близо 130 000 са в чужбина.
За демонстрационния автомобил няма нова информация. Дължината на хечбека е по-малка от четири метра. В основата лежи платформата на Swift. Под капака функционират бензинови двигатели с работен обем 1,2, 1,3, 1,5 лит. Алтернатива на петстепенната механична предавателна кутия е роботизирана трансмисия или вариатор.
Повечето от житейския си цикъл (1993-2006) Zen беше с пет врати с бензинов двигател в работен обем 993 куб. см (61 к.с.) и петстепенна механична кутия. Дължината на хечбека е 3495-3553 мм, широчината - 1495, а височината – 1405. Междуосието е 2335 мм. Zen бе сменен от Maruti Zen Estilo, който през 2009 г. бе преименуван на Maruti Estilo.
Индийски художник е провел майсторски клас по превръщането на прототипа в сериен автомобил. Опростени са радиаторната решетка, броните и праговете, поставени са обичайни фарове, добавени са огледала, дръжките на вратите и т.н.
Първоначално името Zen означаваше «zero engine noise», т.е. безшумен двигател. Малко вероятно двигателят да бъде толкова тих, но с новия субкомпактен модел може да бъде постигнато. Suzuki активно си сътрудничи с Toyota, включително в разработването на електрически автомобили за Индия. Електричиският кросоувър напълно съответства на името на концепцията Future-S, а Zen ще се опита да помогне по пътя към възраждането.