Седемстепенна ръчна трансмисия и множество нови възможности
Вече може да бъде поръчана седемстепенна ръчна трансмисия за всички модели 911 Carrera S и 4S като алтернатива на стандартната осемстепенна PDK трансмисия без допълнителни разходи на европейски и сродни пазари. Ръчната скоростна кутия е комбинирана с пакета Sport Chrono и следователно ще се хареса преди всичко на спортните шофьори, които получават повече удоволствие от управлението от смяната на предавките. Също като част от смяната на моделната година, сега ще бъдат предлагани множество нови възможности за оборудване за серията 911 Carrera, които по-рано не бяха налични за спортния автомобил. Те включват Porsche InnoDrive, който вече е познат от Panamera и Cayenne, както и нова функция Smartlift за предния мост.
За пуристите: седемстепенна ръчна трансмисия с пакет Sport Chrono
Ръчната трансмисия със седем предавки за 911 Carrera S и 4S винаги се предлага в комбинация с пакета Sport Chrono. Включено е също Porsche Torque Vectoring (PTV) с променливо разпределение на въртящия момент чрез контролирани спирачни интервенции на задните колела и механично задно заключване на диференциала с асиметрично блокиращо действие. Тази цялостна настройка ще се хареса преди всичко на шофьорите със спортни амбиции, които също ще оценят новия индикатор за температурата на гумите. Тази допълнителна функция в пакета Sport Chrono беше въведена с 911 Turbo S. Индикаторът за температурата на гумите се комбинира с индикатора за налягането в гумите. При ниска температура на гумите сините ленти предупреждават за намалено сцепление с пътя. Когато гумите се затоплят, цветът на индикатора се променя на синьо-бял, а след това се променя на бял, след като е достигната работната температура и е налице максимално възможно сцепление. Системата е деактивирана и прътите са скрити при монтирането на зимните гуми.
911 Carrera S с ръчна трансмисия ускорява от нула до 100 км/ч за 4,2 сек и достига максимална скорост от 308 км/ч. Собственото тегло на DIN на 911 Carrera S Coupé с ръчна трансмисия е 1480 килограма - което е с 45 килограма по-малко от версията с PDK.
В 911 Carrera за първи път: Porsche InnoDrive и Smartlift
Новата моделна година включва включването на Porsche InnoDrive в списъка с опции за 911. При вариантите с PDK, асистиращата система разширява функциите на адаптивната система за круиз контрол, като прогнозира и оптимизира скоростта на шофиране с до три километра предварително. Използвайки навигационните данни, тя изчислява оптималните стойности за ускоряване и забавяне за следващите три километра и ги активира чрез двигателя, PDK и спирачната система. Електронният пилот автоматично взема предвид ъглите и наклоните, а също и ограниченията на скоростта, ако желаете. Водачът има възможност индивидуално да определи максималната скорост по всяко време. Системата открива текущата ситуация в движението с помощта на радари и видео сензори и адаптира съответно управлението. Системата дори разпознава кръгови кръстовища. Подобно на конвенционалния адаптивен круиз контрол, InnoDrive също така непрекъснато адаптира разстоянието към превозните средства отпред.
Новата опционална функция Smartlift за всички версии 911 позволява автоматичното повдигане на предния край на съответните места, където автомобилът се движи редовно. С електрохидравличната система на предния мост просветът на предната престилка може да бъде увеличен с около 40 милиметра. Системата запазва GPS координатите на текущата позиция с натискане на бутона. Ако водачът отново се приближи до тази позиция от двете посоки, предната част на втомобила ще се повдигне автоматично.
Кожен пакет 930 в стила на първия 911 Turbo
Коженият пакет 930, представен с 911 Turbo S, по избор вече се предлага за моделите 911 Carrera. Това предизвиква първия Porsche 911 Turbo (Type 930) и се характеризира с координирано взаимодействие на цветове, материали и индивидуални подобрения. Пакетът с оборудване включва ватирани централни панели на седалките отпред и отзад, ватирани панели на вратите, както и други кожени тапицерии от портфолиото на Porsche Exclusive Manufaktur.
Други нови опции за оборудване
Новите леки и шумоизолирани стъкла вече се предлагат и за купето от серията 911. Предимството на теглото в сравнение със стандартното остъкляване ще бъде над четири килограма. Подобрението на акустиката в салона , постигнато чрез намаляване на шума от търкаляне и шум от вятъра, представлява допълнително предимство. Това е леко ламинирано предпазно стъкло, използвано в предното стъкло, заден екран и всички прозорци на вратите. Пакетът Ambient Light Design включва вътрешно осветление, което може да се регулира в седем цвята. Докосване на цвят се добавя и от новото покритие на външната боя в специалния цвят Python Green.