Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ново поколение преобразуватели на въртящия момент създаде компанията LUK

16.10.2014 13:50
Ново поколение преобразуватели на въртящия момент създаде компанията LUK

Новият преобразувател е по-малък и по-лек от досегашните и е особено функционален за автомобили задвижвани от даунсайзинг двигатели с автоматични трансмисии.

Според експертите в областта на трансмисиите, новите даунсайзинг двигатели са предизвикателство по отношение на балансирането не само за специалистите в областта на моторите и това е особено валидно за трицилиндровите агрегати. В състоялия се наскоро технологичен симпозиум в Детройт експертите от компанията LUK показаха своя integrated torque converter (LUK iTC), преобразувател с опростена конструкция, чиято цел е потискане на вибрациите и намаляване на разхода на гориво.

При iTC се елиминира буталната плоча с дебелина от 3-4 мм на предишния преобразувател, като функциите и се поемат от самата турбина. Казано по-просто, вместо да се използва отделен съединител, самата турбина се модифицира и поема и тези функции. За първи път инженерите на Shaefler (компанията  собственик на LUK) комбинират тези два компонента, които от десетилетия се използват като отделни елементи в конструкцията. По-този начин се спестява значително тегло, а трансмисията става по-къса.  

Така мултифункционалната трансмисия на LUK iTC може да бъде оборудвана с допълнителен съединител на работното колело на турбината, който позволява на двигателя да работи с по-високи обороти от нея. Тъй като турбината не  е включена директно към двигателя, последният може да осигури по-бързо въртящ момент. При турбомоторите това позволява да се намали ефекта от турбо дупката. Конструкцията на iTC позволява монтажа на съединителя без значителни промени. В допълнение към двата стандартни канала за високо налягане, е вграден трети който свързва задната страна на съединителя на работното колело с масления картер. Всички тези промени позволяват и интегрирането на по-голям демпфер, спомагащ от своя страна за по-балансираната работа на двигателя. Първото приложение на ITC може би ще стане факт през 2017 година, като конструкторите работят върху версии както за предно така и за задвижване на четирите колела.

 

 

 

Коментари
comments powered by Disqus