Немският автомобилостроител от Рюселсхайм ще замени актуалния си слоган с лаконичното "Discover Opel (Oткрий Opel)".
Маркетинговият директор на Opel Ален Висер обяви смяната на старото "Свежи идеи за по-съвършени автомобили" с краткото "Discover Opel". По думите на Висер преминаването към новия слоган ще се осъществи в рамките на първото тримесечие на 2008 година и ще струва на компанията приблизително колкото въвеждането на нова моделна линия на европейския пазар.
Промяната на марковия имидж цели подчертаването на някои чисто емоционални аспекти, играeщи важна роля при вземането на решение за покупка. Първият модел, в чиято маркетингова стратегия ще бъде заложена новата концепция, е наследникът на Vectra, който ще се казва Insignia.