Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото Audi R8 е на пътни тестове, ще се появи през 2015

19.03.2014 16:59

Второто поколение на модела ще стъпи върху платформа на Lambo

В момента Audi тества на пистата в Нюрбургринг новото Audi R8, което ще атакува пазара през 2015 г. Първите снимки на камуфлажния автомобил дават доста конкретна представа за новия супер спортен модел от второ поколение.
От 2007 г. насам  Audi е заложил в програмата си R8, а откритият Spyder фигурира от 2010 г. Междувременно през годините бяха добавени още модели като R8 GT и V10 Plus. По време на автомобилното изложение в Париж през 2012 спортният модел се представи с нов фейслифт.

Новото Audi R8 върху платформата  на Huracan

Второто поколение на Audi R8 ще сподели платформата на наскоро представеното Lamborghini Huracan. И двата автомобила са заложили на леката конструкция, използвани са материали като алуминий и карбон. Но в сравнение с Huracan Audi R8 е определено по-широко и по-дълго. Въпреки това шасито е с около 60 кг по-леко, но едновременно с това по-яко, отколкото първото поколение.

Повече никакви ръчни трансмисии в Audi R8

Новото Audi R8 със задвижване на всички колела е заложило на добре познатия 5,2 –литров V10 атмосферен двигател като топагрегат. В момента в Huracan той генерира 610 к.с., а в Audi „десетакът” осигурява най-малко 580 к.с. Едно сравнение, в момента най-мощното серийно Audi R8 генерира 550 к.с. с V10 Plus. Въпреки че се подразбира, че Audi може да използва за основен двигател новия 4,0 -литров битурбо V8 двигател, информация от средите на Audi - инженерите от Инголщадт, вече не залагат на турбодвигателите. Така при новата конструктивно решение не е необходимо да се осигурява охлаждане на входящия въздух, както и извеждане на отделената топлина от турбоагрегата.

Ако изобщо трябва да има втори, по-малък двигател, то добре познатият 4,2-литров атмосферен ще бъде подложен на сериозно ревизиране. Едно е сигурно, че при новото поколение няма да има повече ръчни трансмисии, суперспортния автомобил ще бъде най-вече със 7-степенна трансмисия с два съединителя.

Все пак новото Audi R8 е напълно замаскирано, фаровете са по-тесни (серийно с Matrix, както и опция с лазер), въздухозаборниците са по-големи и предницата изглежда по-дълбока. Изваждащият се спойлер краси задната част, както и мощният дифузьор, в който са интегрирани почти правоъгълните накрайници на изпускателните тръби. Задното стъкло, под което се намира двигателят, се разширява надолу, задните светлини също така са в нова LED визия.

Коментари
comments powered by Disqus