Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото BMW M4 Coupe вече е на финални тестове

31.07.2020 13:33

Дългоочакваното спортно купе ще дебютира в края на годината

Новото издание на М4 ще разполага с мощност минимум 480 конски сили.

Подобно на останалите варианти на новата Серия 4 (Coupé, Cabrio, M4 Cabrio), М4 Coupé ще се отличава с гигантски "бъбреци" на предната решетка. Под предния капак ще работи редови шестцилиндров двигател с два турбокомпресора и мощност най-малко 480 к.с. За любителите на още по-екстремни изживявания отново ще има и версия Competition, която ще раполага с 510 конски сили. Сам по себе си двигателят вече е е напълно нов: агрегатът S58 вече е познат от BMW X3 M и BMW X4 M. 48-волтова мрежа няма да бъде налична - тук ванжи са най-вече теглото и динамиката. М4 е базиран на платформата CLAR на концерна, което му позволява да свали около 50 килограма. Подобно на M340i, трансмисията ще бъде осемстепенна автоматична, но се очаква BMW да предложи и механична предавателна кутия. Което ще бъде по-скоро заради ентусиастите, отколкото заради бързината - с автоматик моделът ще бъде по-бърз в спринта до 100 км/ч. Занапред M4 ще се предлага само с двойно предаване.

Иначе както подобава, новото Coupé ще разполага с редица отличителни външни белези като разширена задна следа, издути калници, аеродинамини компоненти, дифузор и т.н.

Както може да се очаква, M4 ще стъпва на специални олекотени колела с голям диаметър, обути с широки гуми, и ще бъде оборудван със спортна спирачна уредба.

Интериорът ще бъде обзаведен със спортни седалки, M-волан, апликации от карбон и алуминий и множество M-емблеми. Ергономичната концепция няма да се отличава съществено от тази на останалите модели в гамата на Серия 4.

Коментари
comments powered by Disqus