В рамките на 24-часовата надпревара на Нюрбургринг новият модел ще дебютира в действие
BMW възражда Серия 8 в края на 2018, след което година по-късно се очаква М8 да стъпи като нов топ модел с повече от 650 конски сили и задвижване на всички колела.
Новото BMW 8 е официално потвърдено, чиято студия представи топ серията на във Вила д’Есте през 2017. В края на 2018 BMW Серия 8 стартира като купе с две врати и кабриолет с мек сгъваем покрив, в програмата има дори и Gran Coupé с четири врати. Връхната точка на серията е BMW M8, което ще стартира през 2019.
BMW M8 стъпва със завидните 650 к.с.
В рамките на 24-часовата надпревара на Нюрбургринг новото BMW M8 ще дебютира в „активна надпревара“, маскирано като прототип, с който BMW начерта стратегията на Super BMW. И вече се знае в каква посока ще тръгне Super BMW, защото наред със стандартната версия, баварците искат да пуснат модела като BMW M8 GTE в 24-часовото състезание в Льо Ман, чийто първи старт ще бъде през януари 2018.
Но да се върнем към серията M8, тя отново залага на представената задвижваща техника с новото M5. Да речем, че M8 със сигурност ще бъде със задвижване на всички колела, което може да бъде и само със задвижване на задните колела. 4,4 литровият битурбо V8 генерира завидните 650 к.с..
BMW M8 ще се отличава визуално от BMW Серия 8 с типични М-характеристики. Така, предницата е обновена с големи въздухопроводи, окачването е съобразено като M8 има по-ниско окачване. Нови прагове, нова конфигурация на задната врата, наред с М-джантите оформят новия облик. Четирите накрайника на изпускателната система в задната част ще затвърдят топ модела акустично. Интериорът се откроява с добре познатите М-характеристики – спортен волан и седалки, M-лога, M- кокпит, естествена кожа, специален дизайн и цветова гама.
Наред с абревиатурата M8, BMW е патентовал и моделните обозначения 825, 830, 835, Coupé 840, 850, 845, 860 както и M850. Най-напред обаче, стартирането на 8-цата ще бъде с Coupé от поредицата под код G15, като BMW 840i ще бъде със задно задвижване и четири двигателни колела. Следващият модел BMW 850i ще стъпи изключително само с X-Drive. Продуктовото портфолио е обогатено с дизеловите BMW 840d X-Drive. Модификациите със задвижване на четирите колела вероятно ще се куплират с осемстепенна автоматична ZF.
В рамките на конкурса за елегантност във Вило д’Есте през 2013, с Gran Lusso Coupé на базата на тогавашното BMW Серия 7, BMW неофициално хвърли светлина на голямото Coupé. Студията, която беше разработена в сътрудничество с Pininfarina, беше единичен екземпляр и с никакъв шанс за серийно производство.