Топ моделът заимства техниката на задвижване, представена вече в новата M5
BMW възражда Серия 8 в края на 2018. Година по-късно M8 ще зарадва феновете с нов топ модел - с невероятните 650 к.с. и задвижване на четирите колела.
Новото BMW Серия 8 официално беше потвърдено, една студия показва новата серия на Вила д’Eсте през 2017. В края на 2018 BMW Серия 8 стъпва като купе с две врати и като кабрио с мек сгъваем покрив. В плана е заложена и Gran Coupe с четири врати. Върховото постижение на новата стара серия обаче е BMW M8, което ще стартира през 2019.
BMW M8 стъпва с невероятните 650 к.с.
BMW M8 заимства техниката на задвижване, представена вече в новата M5. Говори се, че M8 ще бъде с познатото задвижване на четирите колела, ориентирано към задните колела, с което може по желание и временно да се използва и като чисто задвижване на задните колела. Завидните 650 к.с. се генерират от 4,4-литров битурбо V8.
Визуално BMW M8 ще се различава от BMW Серия 8 по типичните M отличителни знаци. Предницата е с по-големи въздухозаборници, окачването на M8 е по-ниско и се регулира. Новите прагове и новата кърма окомплектоват визията наред с M-джантите. Четирипоточната система за отвеждане на отработените газове отговаря за музикалния характер на топ модела. Вътре ще намерите добре познатите M-характеристики. Спортен волан и седалки, M-лога, М-кокпит, кожена тапицерия и специални дизайнерски похвати и цветови гами.
BMW M8 със ZF-автоматична трансмисия
Освен абревиатурата M8 BMW патентова и обозначенията на моделите 825, 830, 835, 840, 850, 845, 860 както и M850. Най-напред обаче стартът на Серия 8 ще бъде отбелязан с Coupe със сериен код G15 като BMW 840i със задвижване на задните колела, но и с всички колела. Друг конкретен модел на BMW 850i стъпва изключително с X-Drive. Портфолиото на модела обогатява дизеловия BMW 840d X-Drive. Моделът със задвижване на всички колела трябва да се куплира с осемстепенната автоматична скоростна кутия на ZF.
Като част от Конкурса за елегантност във Вила Д’Есте през 2013 BMW хвърли неофициална светлина на голямото Coupé с Gran Lusso Coupé, базирано на тогавашното BMW Серия 7. Студията, която беше разработена за пръв път в сътрудничество с Pininfarina, бе уникална, без шанс за масово производство.