Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото BMW Серия 4 с голяма радиаторна решетка

10.09.2019 14:04

Купето, изпълнено в стила на новите Серия 7 и X7, ще се появи на пазара в средата на 2020

BMW представи новото купе Серия 4 серии на изложението във Франкфурт. Това е прототип, но германците обещават, че серийната версия ще бъде 85% подобна на концепта. Например, моделът ще има голяма радиаторна решетка, изпълнена в стила на Серия 7 и X7. Освен това прототипът е „обут” в 21-цолови джанти - по-рано Серия 4 не предлагаше колела са подобен размер.

Всички технически характеристики на Серия 4 идват от новата Серия 3 с каросерия G20 - моделите имат същата платформа в серийната версия. Най-вероятно автомобилите ще имат идентични двигатели и скоростни кутии.

Базовата версия на купето ще бъде оборудвана с двулитров бензинов турбо двигател с индекс B48. Моторът, в зависимост от настройките, генерира 184 или 252 к.с. Трансмисията е осемстепенна автоматична ZF във всичките версии. Новият модел ще бъде наличен както с модификации със задно, така и със задвижването на всички колела.

Новото BMW Серия 4 ще влезе в серийно производство не по-рано от средата на 2020 г. Производственият вариант ще бъде представен на салона в Женева в началото на март догодина.

BMW продава актуалната Серия 4, чийто дебют се състоя през 2013 г. Автомобилът е построен върху същата платформа с предишната Серия 3 F30. Нещо повече, фамилията на Серия 4 включва не само купе, но и кабриолет и лифтбек.

Коментари
comments powered by Disqus