Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото BMW X5 M (2018): Информация, снимки и данни

09.02.2018 11:09

Първите снимки на прототипа показват горещата SUV версия по време на тест драйв

Новото BMW X5 (работно обозначение G05) е на стартова позиция през 2018 и баварците вече тестват BMW X5 M. Първите снимки на прототипа показват горещата SUV версия по време на тест драйв в близост до Нюрбургринг.

Подобно на цивилна версия на BMW X5, и изданието М се базира на новата платформа CLAR (Cluster Architecture). Благодарение на леките материали като алуминий, магнезий и въглерод, които редуцират значително теглото на автомобила, ще намерят приложение и в бъдещите модели на BMW от Серия 3 до BMW Серия 7. Платформата ще намали теглото на SUV-а с около 100 килограма.

BMW X5 M с над 600 к.с. мощност

Задвижването на BMW X5 M е възложено на V8 двигателя с двойно турбо, който е с работен обем 4.4 литра. Този осемцилиндров двигател вече дебютира в новото BMW M5 и се очаква да вдигне мощност над 600 к.с. и да изпрати към коляновия вал максимален въртящ момент над 700 Нм. Мощността на всъдехода се предава от осемстепенна автоматична скоростна кутия, която разпределя мощността към четирите колела, въпреки че спортният предпочита задния мост пред двойното предаване. Системата за задвижване на всички колела, наречена M xDrive, която намери приложение най-напред в BMW M5, разбира, се няма да липсва и в BMW X5 M. Под въпрос е дали напълно изключващото се задвижване на четирите колела и изключителното предаване на мощността с цялата мощност към задния мост ще намерят място в кросоувъра.

Новото BMW X5 M няма да струва по-малко от 123 000 евро

Разбира се, BMW X5 M визуално няма да се различава видимо от серийния си побратим. За това допринасят не само разнообразните M-лога на каросерията, но и агресивно конфигурираните престилки отпред и отзад, открояващите се прагове и специалните M-джанти. Към всичко това се присъединява и подсилена спирачна система с перфорирани спирачни дискове, спортно окачване и модифицирана двупоточна изпускателна система, чиито накрайници се подават отдясно и отляво отзад. Интериора красят различни M-лога, спортни седалки и спортен волан, както и алуминиев финиш.

Към момента цената на BMW X5 M BMW възлиза на 120 700 евро, а новият модел по наши преценки няма да струва под 123 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus