Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото купе Toyota GR 86 е наследникът на GT86

05.04.2021 10:02 1
1
8465697452

Четириместно купе със задно предаване се задвижва от 2,4-литров турбо двигател

Toyota представи новото купе Toyota GR 86, наследник на GT86, което ще се продава в Япония през есента и в крайна сметка ще се предлага във Великобритания.

Четириместният автомобил със задно задвижване с олекотена каросерия бе разкрит заедно с новото второ поколение на Subaru BRZ, с който са разработени съвместно. Новият BRZ, който беше показан за първи път през ноември миналата година, няма да се предлага в Европа. Toyota твърди, че двата модела са разработени чрез "приятелско съперничество" и двата ще предлагат "ясно усещане за шофиране".

Докато първото поколение на GT86 и BRZ използваще 2,0-литров двигател, очаквано новата версия включва хоризонтално разположен боксеров 2.4-литров бензинов турбо агрегат на Subaru с 232 к.с., което е повече от 197 к.с. GT86. Той може да ускори от 0 до 96 км/ч за 6,3 сек, което е с 1,1 сек по-бързо от предшественика си.

Максималната мощност се достига при 7000 об/мин, като може да скочи до 7400 об/мин. Японските купувачи ще имат избор от шестстепенни ръчни и автоматични скоростни кутии. GR 86 също така разполага със система за подпомагане на водача Eyesight от Subaru.

Toyota казва, че основният фокус е върху запазването на „основните забавления за шофиране“ на GT86, който стартира през 2012 г., и ключова част от това беше свеждането до минимум на теглото. Собственото тегло на новия автомобил е 1270 кг, което е с пет килограма по-леко от оригинала. Toyota казва, че това е постигнато чрез функции, включително използването на алуминиев покрив и панели на каросерията.

GR 86 има практически идентични размери като предшественика си, с дължина 4265 мм и височина 1310 мм, с междуосие 2575 мм. Това е помогнало на Toyota да поддържа ниския център на тежестта и фирмата твърди, че устойчивостта на усукване на новия модел е увеличена с около 50%, което води до „още по-рязко управление и управление“.

Новият модел също така разполага с аеродинамични предни въздуховоди и странични панели, за които Toyota казва, че се основават на изводи от нейните програми за моторни спортове и помощ при управление и стабилност.

В салона японската версия на GR 86 ще разполага със седеминчов сензорен екран, койтото според Toyota арматурното табло е с подобрен дизайн и е фокусиран върху водача.

Докато GR 86 ще се продава в Япония през есента, датата на пускане във Великобритания и Европа все още не е потвърдена. Toyota казва, че повече подробности ще бъдат предоставени по-късно тази година.

Смяната на емблемата от GT86 на GR 86 привежда купето в съответствие с останалата част от ефективността GR на Toyota, като се присъединява към GR Supra и GR Yaris.

Коментари

Цеко
наистина ли е турбо двигателя?

comments powered by Disqus