Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото Peugeot 308 SW носи емблемата PHEV

22.06.2021 08:49

По-дългата версия на доработения 308 предлага 608-литров багажник и PHEV с 59 км на ток

Peugeot разкри новия 308 SW, комби версията на преоткрития си семеен хечбек и втория модел, който носи новото лого на марката.

Комбито е визуално идентично с версията хечбек - което сме виждали под формата на прототип - пред B-колоните, но отделени, като на своя събрат, така и от своя предшественик, със специален дизайн отзад, който има за цел да привлече вниманието към допълнителното пространство, предлагано от по-голямата й карасерия .

Например задната LED светлинна лента губи черната разделителна лента на хечбека, за да увеличи количеството възприемана каросерия, докато линията на прозореца пада по-рязко от линията на покрива към задната част, за която се казва, че придава динамичен силует.

Междуосието на 308 SW е удължено с 55 мм над хечбека, до 2732 мм, което означава, че пътниците на задните седалки получават 129 мм място за краката, докато задният надвес е с 210 мм по-дълъг от този на по-малкия автомобил, увеличавайки максималното пространство за багаж от 412 литра до 608 литра - около 33 литра повече от Ford Focus Estate.

Интериорът също е познат от стандартния 308, въвеждайки последната итерация на дизайна на таблото на i-Cockpit на Peugeot с многофункционален волан, 10,0-инчов инфоразвлекателен сензорен екран и изцяло цифров дисплей на арматурното табло.

308 SW се предлага с избор между 1,2-литров бензинов или 1,5-литров дизелов двигател, и двата с мощност 128 к.с., или двойка хибриди с добавка с мощност 178 к.с. или 222 к.с. и заявен опробег само на ток до 59 кмот батерия 12.4 кВтч.

308 SW ще последва хечбека на пазара към края на 2021 г. и въпреки че цените все още не са потвърдени, очакваме новият модел да започне от около 23 000 британски лири - малко повече от базовия  автомобил.

Коментари
comments powered by Disqus