Очаква да се върне на пазара през 2018 като седан, а по-късно и като комби
Френският автомобилен производител Peugeot продължава да разширява палитрата на автомобилите от средния клас и 2018 ще стартира ново Peugeot 508. Първият прототип вече е факт.
Въпреки че някои производители се абстрахират от класическия седан в средния клас и толерират други концепции, Peugeot остава верен на това. Новото Peugeot 508 се очаква да се върне на пазара през 2018 като седан, а по-късно и като комби.
Линията на покрива на Peugeot 508 е много плавна
Разбира се, французите не възнамеряват да се отклонят от новия дух на времето. Именно затова следващият 508 ще се различава от класическия двуобемен дизайн и ще следва модерния купевиден стил. За 508 това означава изтеглена назад плавна линия на покрива, а именно купевидна. Тази форма се запазва и при версията с четири врати а, която изглежда много по-елегантна, но в замяна на това предлага по-малка височина в задната част. За разлика от това пък французите са обновили модела от новото поколение с голям заден капак, който предлага голяма гъвкавост.
От уловения сега прототип не могат да се направят почти никакви заключения относно дизайна, но тук най-вероятно е повлиял Peugeot Exalt Concept, който беше представен в Париж през 2014. След което лицето на новото Peugeot 508 се отличава със силно изрязани LED фарове и LED дневни светлини. В задната част отново има вероятност да открием трилентовите LED светлини.
Гръбнакът на автомобила отново е от палитрата на концерна PSA, който намира приложение наред с много други нововъведения. Така, задвижването на предните колела е обновено. Разбира се, няма да липсва и хибридно задвижване.
При оформлението на дизайна на интериора новото Peugeot 508 е заимствало i-кокпита на 3008 и 5008. Изпълнителният директор на PSA Карлос Таварес вече обяви, че следващото поколение на Peugeot 508 ще има на борда много повече системи за подпомагане, както и някои техники за частично автономно управление.
Предполага се, че от новото поколение Peugeot 508 няма да последва посестрим модел на Citroën, поне не и за Европа, но може би за Китай. При Citroën на ход е C5, на чиято платформа е изграден луксозният модел DS5.