Дебютът ще се състои през лятото- есента на 2017 г., а продажбите ще стартират през зимата
Актуалният модел Accord, девето поколение, е сравнително млад - той се появи през 2012 г. и бе сериозно обновен през 2014 г., а хибридната версия също бе рестилизирана тази година. Независимо от това производителят вече изпрати на пътни тестови десетото поколение на Accord - първите снимки са направени в пустинята в южната част на Съединените щати.
Като се има предвид увеличаването на габаритите на модела Civic при смяната на поколенията, лесно е да се предвиди, че и новият Accord ще стане още по-голям. Това е очевидно и от първите снимки.
Отвън Accord ще прилича с фамилията на новото поколение на Civic, но Accord ще има по-ъгловати форми. Това се вижда и от очертанията на фаровете, предния капак и бронята.
В новите поколения на моделите си Honda ще се опита да сведе до минимум броя на платформите, до същата идея отдавна вече стигнаха Volkswagen, Mercedes, BMW, Volvo и PSA. Така че „десетият” Accord ще има обща база със следващия кросоувър Honda CR-V. Той ще се появи на пазара през 2017. Дебютът на Accord ще се състои през лятото- есента на 2017 г., а продажбите на новия модел ще стартират през зимата.
Уредите и воланът ще бъдат коренно променени, а екранът на мултимедийната система ще расте по размер.
След като знаем намеренията на Honda постепенно да смени атмосферните си двигатели с турбо мотори, може да се предположи: над агрегатите V6 3,5 и 3,0 е надвиснала заплаха, те може да бъдат заменени с четирилиндров турбо двигател 2,0 във форсирана версия (знаем, че при „горещия” Civic той развива без никакви усилия 310 конски сили ).
Днешният Accord от броня до броня e дълъг почти 4,9 м и по този показател попада в сегмент E, въпреки че по навик мнозина го поставят в D сегмента и ако порасне с 10 см, може да попадне в F-класата като стандартно междуосие.
Дори появата на турбо двигател 1,5 (вместо атмосферния 2,4) в Accord изглежда доста вероятна, най-вече за китайския пазар. Автомобилите ще бъдат сглобявани в Китай и най-вероятно оттам ще идват в Европа. А каква двигателна гама на модела ще предложи Honda за Северна Америка е много рано да се говори.