С нова платформа, нов дизайн и повече удоволствие от шофирането
През есента на тази година Subaru ще отбележи европейската премиера на новата Impreza като хечбек версия. Още на автомобилното изложение в Ню Йорк миналата година японците презентираха Impreza за Американския пазар.
Там Subaru предлага Impreza като хечбек и седан, а за европейските потребители ще има само хечбек версия. Технически двата модела не се различават съществено един от друг.
Subaru Impreza се базира на новата „Global Platform“
Subaru е разработил нова модулна конструкция, върху която ще се базират всички бъдещи разработки. Дали това са модели от компактния клас, от средния клас или нови SUV, всички те ще се базират на „Global Platform“. Новата платформа наподобява на модулната конструкция на Volkswagen. Impreza е вторият модел в Европа след XV, който се базира на новата платформа.
Impreza хечбек носи типичните за Subaru отличителни черти: задвижване на четирите колела и 1,6-литрови и двулитрови боксерни турбодвигатели. Точните детайли на двигателите не са фиксирани още, но не се очаква да има разлики спрямо сегашния модел по отношение на мощността и разхода.
Ходовата част по информация на Subaru сега е доста по-добра и по-комфортна, но позволява също така и повече динамика. Като цяло, Impreza е 5мм по-нисък от своя предшественик, има минимално по-добри стойности на челно съпротивление и обещава повече удоволствие на пътя. Кормилното управление е директно, подобрено е също така и нивото на шума.
Subaru Impreza с нов инфотейнмънт и помощни системи
Subaru Impreza е получина нова инфо-развлекателна система и нови асистиращи системи. Освен това тя предоставя възможност за свързване със мобилния телефон.
Subaru инвестира много в системи за подпомагане. Новата Impreza се предлага с технологията „EyeSight“, чийто принцип е подобен на аварийна спирачка. Ако системата установи приближаващ сблъсък в комбинация с липса на реакция от страна на водача, тя автоматично задейства спирачките до окончателно спиране. Наред с това има асистент за поддържане лентата на движение и асистент за мъртвия ъгъл.
Цените все още не са обявени, но се очаква да бъдат минимално увеличени спрямо сегашното поколение на модела.