Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Някои любопитни факти около новия V8 на Audi

12.09.2011 14:43 1
1
2571890273

Audi разкри някои подробности около новия V8, който ще бъде представен на автосалона във Франкфурт с моделите S8, S7 Sportback и S6.

Четирилитровият мотор на инголщатци е разработен съвместно с Bentley и може да се похвали с деактивация на четири от цилиндрите, с активна система за намаляване на шума и вибрациите в купето и със значително по-добра ефективност спрямо предходния 5.2 V10.

Екипите на Audi и Bentley залагат на архитектура с 90 градуса ъгъл между двата реда цилиндри. Двата турбокомпресора и интеркулерите, които използват въздушно-водно охлаждане, са разположени в пространството между тях.

Друго интересно решение на инголщатци е т.нар. система „цилиндър по желание“, която деактивира четири от осемте цилиндъра при ниски режими на работа на двигателя. С нейна помощ разходът е намален с 5%, а вредните емисии CO2 – с от 10 до 12 г/км. Старт/стопът, който е стандартен за всички S модификации, оборудвани с този двигател, може да спести на атмосферата още 24 г/км въглероден окис.

Любопитна е и системата за намаляване на паразитните шумове и вибрации в купето, които двигателят произвежда. Самият мотор използва активно окачване, а същевременно аудиосистемата в купето подава на високоговорителите звук, който има същата амплитуда, като тази на двигателя, но с обратна фаза. Това води до т.нар деструктивна интерференция, която елиминира паразитните шумове в купето, който двигателят генерира.

При S8 новият мотор разполага с 530 к.с. и 650 Нм, които ускоряват луксозния седан от място до 100 км/ч за 4,2 секунди. S6 и S7 Sportback използват версия с 420 к.с. и 550 Нм (постоянен в диапазона от 1400 от 5300 об./мин).

Коментари

Несведущ
1. Система за активно подтискане на шума има още в Honda Legend от 2005-та година, та едва ли е толкоз "любопитна". 2. Система за изключване на цилиндри има още в Кадилак от 1981, т.е. на 30 години е и не е точно "решение на инголщатци".

comments powered by Disqus