Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Няма да променят точките във Формула 1

11.10.2018 15:59
Няма да променят точките във Формула 1

Настоящата система за точкуване ще се запази минимум до края на следващия сезон

Новите собственици на Формула 1 от Liberty Media неведнъж са изразявали желанието си за промяна в системата на точкуване. Последното предложение бе тя да включва не само първите десет, но директно първите двайсет състезатели, за да засили интригата във втората половина на колоната. Стратегическата група към Формула 1 е обсъждала подобен план, но на този етап е сигурно, че през 2019 г. няма да има промяна.

Не е изключено обаче системата да бъде ревизирана от 2020 г. нататък. Именно тогава в сила влиза и промяната за т.нар. „вечерен час”. Това е периодът, по време на който персоналът на съответния отбор няма право на достъп до автомобила. Той бе въведен през 2011 г., за да бъде облекчена работата на механиците, които регулярно не почиваха дори по време на малките часове от денонощието.

Първоначално продължителността му беше шест часа, но впоследствие те нараснаха на осем. През 2020 г. забраната за работа по автомобила ще продължава цели девет часа, като отборите ще имат на разположение по два жокера в рамките на сезон, които няма да се санкционират.

Коментари
comments powered by Disqus