Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нювил: Поне шестима могат да спечелят в Португалия

13.05.2022 22:53
Нювил: Поне шестима могат да спечелят в Португалия

Белгиецът обаче не смята, че има шанс за победата заради задната стартова позиция

Тиери Нювил  (Hyundai) завърши на трета позиция в Хърватия въпреки проблемите, които го съпътстваха по време на цялата надпревара, и поема към Португалия като втори във временното класиране. Базираното в Матозиньош състезание е на макадам, което означава, че лидерът в шампионата Кале Рованпера (Toyota) и Нювил ще са начело в стартовия списък и ще чистят трасетата за своите съперници. Това е и причината белгиецът да смята, че няма шанс да се бори за първото място.

„Ще съм втори по отсечките. Зад нас ще има много бързи състезатели и те са далеч назад в стартовия списък, така че очаквам да се борим за място в челната петица, евентуално на подиума. Реалистично погледнато обаче гоним топ пет“, коментира Нювил, който през 2018 г. спечели в Португалия. 

Себастиан Льоб (M-Sport Ford) и Себастиан Ожие (Toyota) се завръщат във WRC на рали „Португалия“ и ще имат предимство спрямо претендентите за титлата в първия ден от състезанието, тъй като са четвърти и осми във временното подреждане.

„Мисля, че има петима или шестима пилоти, които потеглят зад нас и които могат да спечелят. Ще бъде трудно, но не сме и очаквали да е различно. Бяхме наясно, че ситуацията ще е такава още в Швеция.”

Льоб и Ожие са безспорни фаворити за предстоящото състезание, въпреки че и двамата вече не карат с пълна програма във WRC. Дани Сордо, който се завръща в екипа на Hyundai, обаче също не трябва да бъде ваден от сметките, след като миналата година завърши втори. 

Същевременно сезонът за Елфин Еванс (Toyota) започна ужасяващо и той е едва девети във временното класиране, което ще му осигури перфектна стартова позиция за петъчните отсечки. Ойт Танак (Hyndai) се изкачи до петата позиция след подиума в Хърватия и също има отлични шансове да атакува в петък и да натрупа солиден аванс още в първия ден от надпреварата. Проблемът за световния шампион за 2019 и за съотборниците муу Нювил и Сордо обаче е, че Hyndai няма достатъчно километри с новия i20 N Rally1 на макадам.

Рали „Португалия“ стартира на 19 май в 21:03 българско време със суперспециалния етап „Коимбра“. 

Коментари
comments powered by Disqus