За базов се счита новият атмосферен 1,5 DPi (110 к.с., 144 Нм) с ръчна трансмисия
Обновяването донесе на Hyundai i30 разширена радиаторна решетка и по-агресивни брони. Светлините запазват формата си, но вече са диодни, а дневни светлини са с V-образен светлинен подпис, който се повтаря при мигачите. Има допълнителни опции за джантите с 16, 17, 18 инча и три цвята на каросерията: Dark Night, Silky Bronze и Sunset Red. Пакетът N Line вече се предлага за цялата фамилия. В общи линии тава са промените в екстериора, но има и други новости.
Засега това е единствената снимка (водещата), която ни дава възможност да видим стандартния хечбек (вляво). Структурата на радиаторната решетка прилича на мрежа. На всички останали снимки хечбекът,фастбекът и комбито са представени със спортния пакет N Line. Комбито се появява за първи път.
Хечбекът и фастбекът N Line са оборудвани с двигатели с мощност 136 и 160 к.с. Актуализирани са настройките на окачването и кормилното управление с цел по-динамично управление. Всички версии на Hyundai i30 са оборудвани с окачване McPherson отпред и многозвенно отзад. Задвижването е само на предните колела.
1,4 MPI (100 к.с., 134 Нм) и 1,4 T-GDI (140 к.с., 242 Нм) са извадени от двигателната гама. За базов се счита новият атмосферен 1,5 DPi (110 к.с., 144 Нм) с шестстепенна механична трансмисия. Следва трицилиндровият турбо агрегат 1,0 T-GDI (120 к.с., 172 Нм), наличен с ръчна и седемстепенна роботизирана 7DCT трансмисия. Мощността на 48-волтови умерен хибрид с този двигател, но с интелигентната 6iMT механична предавателна кутия, е абсолютно същата.
Четирицилиндровият турбо мотор 1,5 T-GDi (160 к.с., 253 Нм се предлага само с хибридна задвижваща система и 6iMT. Дизелът 1,6 CRDi е загубил най-слабата си версия и сега генерира поне 115 к.с., 280/300 Нм с ръчна / роботизирана скоростна кутия. Списъкът затваря същият 1,6 CRDi със 136 к.с., 280/320 Нм, който работи в комбинация с 6iMT и 7DCT. Така в лагера на i30 влизат три умерени хибрида: 1,0 T-GDi 48V, 1,5 T-GDi 48V, 1,6 CRDi 48V.
Основната иновация в салона е 10,25-инчовият централен дисплей и виртуалното седеминчово арматурно табло. Преди интериорът беше чисто черен, а сега са добавени кафяви и два сиви акцента. Седалките са тапицирани с плат, кожа или комбинация от двете.
Новият медиен център Bluelink разпознава гласови команди, прави приятели с Apple CarPlay и Android Auto, може да зареди смартфон безжично и предлага широка гама от онлайн услуги. Комплексът SmartSense е отговорен за безопасността, допълнен от пет функции: LFA (автомобилът автоматично поддържа центъра на лентата на движение), RCA (защита срещу удари отзад), LVDA (предупреждавайки, че автомобилът отпред е започнал да се движи), BCA (наблюдение на слепите зони), FCA ( отсега нататък автоматичното спиране разпознава и велосипедисти). Продажбите на Hyundai i30 в Европа ще започнат през лятото.