Специалистите от марката само леко промениха интериора и подобриха оборудването
Седанът Alfa Romeo Giulia и кросоувърът Alfa Romeo Stelvio са все още твърде нови за пълно обновяване, но изглежда вече се нуждаят от него. Продажбите тази година бързо намаляват на европейския пазар и в Северна Америка. Но италианците изглежда се придържат към глобалния план, според който предстои сериозна модернизация. Междувременно е осъществена лека актуализация във връзка със смяната на моделната година. Промените не се отразяват на външния вид на автомобилите, нито на техническата част. Специалистите от италианския производител само леко промениха интериора и подобриха оборудването.
Актуализацията доведе до леко увеличение на цените. Ако по-рано в Щатите Alfa Romeo Giulia и Stelvio струваха съответно 38 555 долара и 40 555 долара, тогава автомобилите за моделна година 2020 г. ще струват 39 350 долара и 41 350 долара . Дебютът и на двата модела се състоя на автосалона в Лос Анжелис.
И в двата автомобила след модернизацията държачите за чаши са по-дълбоки и се появява функция за безжично зареждане на смартфона.
Най-лесният начин да разпознаете автомобилите за моделната година 2020 е чрезцентралния тунел. Върху него се появява лостът на автоматичната трансмисия с нова форма с кожена тапицерия и италиански трикольор на пиедестала. На конзолата около лостчетата са променени бутоните, включително въртящата се шайба на мултимедийната система. Тя също е нова - с 8,8-инчов сензорен екран с диагонал (преди това не беше тъчскрийн), подобрена графика и по-ефективен процесор. Седеминчовият екран в арматурното табло също има по-добра картина, а сега е пригоден за автономно управление от второ ниво.
Ротационната шайба на мултимедията става по-красива, а бутоните около нея вече са без надписи, а с пиктограми. Плюс това вляво от джойстика на скоростната кутия има бутон за включване / изключване на електромеханичната ръчна спирачка.
Тоест автомобилите Alfa Romeo Giulia и Stelvio вече ще бъдат оборудвани с комплекс за безопасност ADAS (Advanced Drivers Assistance Systems), който включва активен круиз контрол, системи за поддържане на лентата, следене на слепите зони и трафика зад автомобила, както и технология за разпознаване на пътни знаци и анализ на състоянието на водача за неговата умора. Американците ще бъдат първите, които ще получат обновените автомобили и това ще се случи преди края на 2019 г.