Кросоувърът е с ретуширани светлини, в които се появяват двойни J-образни диодни ленти
Jaguar F-Pace, дори пет години след дебюта си, изглежда приятно и по отношение на комплекта двигатели и маниерите на шофиране не се губи на фона на конкурентите. Само един провал допуснаха при създаването на кросоувъра - салона. Това се потвърждава и от факта, че след обновяването F-Pace интериорът е почти напълно променен.
Нови седалки с масаж (отпред), различни предни панели и на вратите, фитинги на централната конзола и тунела между предните седалки. Мултимедийната система Pivi Pro е ново поколение. Автомобилът има по-голям 11,4-инчов дисплей с подобрена графика и три пъти по-висока яркост, разширени възможности и функция за актуализиране на софтуера в ефир.
Почти всички дизелови и бензинови версии на кросоувъра за Европа се допълват от 48-волтов стартер генератор. Гамата от турбодизели се състои от агрегати 2,0 (163 и 204 к.с.) и 3,0 (300 к.с.), а бензиновити - от четирицилиндров 2,0 (250) и шестцилиндров 3,0 с комбиниран турбокомпресор (340 и 400 к.с.).
В преследването на хай-тек британците не забравятза класиката - естествена кожа и дърво, както и истински алуминий. Обновеният F-Pace за първи път разполага с активна система за намаляване на шума в салона и усъвършенствана външна филтрация на въздуха, която улавя ултрафини частици PM 2,5 (2,5 микрона или по-малки). 12,3-инчовот арматурно табло е преработено.
Дизайнерите също намериха работа. Кросоувърът е с ретуширани светлини, в които се появяват двойни J-образни диодни ленти и които срещу допълнително зареждане ще бъдат матрични, както и светлини, които сега наподобяват подобни елементи на електрическия автомобил Jaguar I-Pace. Британските стилисти също са преработили броните, радиаторната решетка и дори капака, да не говорим за задната врата, накрайниците на изпускателната система и алуминиевите джанти. Както и преди, F-Pace може да бъде закупен със спортен стайлинг пакет и външен пакет с черни елементи (опциите се наричат R-Dynamic и Black Exterior Pack).
F-Pace е по-бърз с новите силови агрегати. Например хибридната версия P400e ускорява до сто за 5,3 сек, а D300 за 6,4 сек. Разходът на гориво в комбиниран цикъл за хибрида и дизеловата версия е 2,2 и 7,4 литра на 100 км.