Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обновеният редови 6-цилиндров двигател на BMW e по-ефективен отвсякога

19.04.2022 12:17

Машината с вътрешнофирмен индекс В58 доказва нагледно, че ДВГ съвсем не са за отписване

Историята на легендарните редови шестцилиндрови двигатели на BMW започва още от далечната 1937 година, когато моделът 328 получава под предния си капак мотор с шест цилиндъра в редова конфигурация, работен обем 2,0 литра и сензационната за онова време мощност от 80 конски сили. Само за сравнение, днес най-мощният редови шестак на марката, който се монтира в М3 и М4, генерира 510 конски сили.

През годините редовите шестцилиндрови мотори се превръщат в своеобразна визитна картичка на марката, получават най-модерните за своето време технологии като Valvetronic, Vanos, директно впръскване и принудително пълнене с двуструйни турбокомпресори, а сега на пазара излиза най-новата версия на бензиновия шестак на баварците.

В бъдеще обновеният мотор ще се използва в редица моделни серии на марката, включително очакваната скоро нова Серия 7. Премиерата си обновеният В58 празнува в X7 M40i, като мощността тук е покачена от 333 на 380 конски сили, а максималният въртящ момент е увеличен от 450 на 520 Нм. Още по-важното при обновения двигател обаче е това, че той е по-ефективен отвсякога - инженерите на BMW недвусмислено напомнят, че средната буква в името на марката идва от думата "Моtoren": моторът без проблем покрива и най-строгите норми за нива на вредни емисии, а благодарение на оптимизирания горивен процес, умелото използване на всички възможни технологии на баварците в областта на двигателостроенето и възможността за преминаване на режим на работа по цикъла на Милър, моторът е по-икономичен и по-чист от всички свои предшественици. В комбинация с хибридна система се очаква и постигане на мощност, достигаща нивата на сегашния V8 с неговите 530 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus