Приемането на поръчки на европейския пазар вероятно ще започне това лято
През 2001 г. Ралф Шумахер донесе първата победа във Формула 1 на отбора Williams BMW. Това се случи по време на Гран при на Сан Марино на пистата Имола. В чест на това събитие се появи култовият цвят Imola Red, който по-късно дебютира на BMW M3 E46. И в този ярък цвят е представен обновеният седан BMW M5 Competition F90, чиито снимки попаднаха в мрежата преди официалната премиера. От своя предшественик новият автомобил се отличава с нова LED оптика, радиаторна решетка с различна форма с фасетирани вертикални ленти , както и доработени брони. Вярно е, че черните 20-цолови джанти с двойни спици са абсолютно същите като при предишния M5.
Премиерата на обновения седан BMW M5 ще се състои в близко бъдеще, а приемането на поръчки на европейския пазар, вероятно, ще започне това лято. Цените за базовата версия и изпълнението Competition не трябва да бъдат много променени.
За всички модификации на BMW M5 ще бъдат налични осемстепенна ZF автоматична трансмисия, предаване M xDrive с многодисков съединител (диапазон на заключване 0-100%) и електронно управляем заден M диференциал.
Според информация от уебсайта BMW Blog след актуализацията седанът ще бъде променен отвън и в салона, но актуалните модификации ще запазят същия енергиен заряд. Базовата версия ще бъде оборудвана с V8 4,4 битурбо двигател с мощност 600 к.с., а модификацията Competition ще бъде оборудвана със същия агрегат , но с 625 к.с. Въртящият момент и в двата случая е 750 Нм. Но в семейството ще има перла - BMW M5 CS, с по-мощена и с по-висок въртящ момент осесмцилиндров мотор, усъвършенствана аеродинамика, пренастроено шаси и карбоно-керамични спирачки с шестбутални спирачни апарати на предната ос.