Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обновиха Chevrolet Equinox главно отвън

07.02.2020 10:17

Компанията все още не е представила оферти за всъдехода за моделната 2021 година

Кросоувърът Chevrolet Equinox премина през прогнозирано обновяване в САЩ. Компанията е пестелива на технически подробности спецификации, като споменавайки само, че турбо двигателите 1,5 и 2,0 с шест- и деветстепенни автоматична трансмисии , задвижване на предните колела и двойно предаване все още са на разположение на автомобила. Следователно, записваме в сметката на модела предишните на мощност: 172 к.с., 275 Нм и 255 к.с., 352 Нм.

В допълнение към общата корекция на външния вид за всички версии, обновяването донесе на модела и нова версия  RS (на снимката), в допълнение към нивата на оборудване L, LS, LT и Premier. Междувременно в Китай RS-версията вече е на пазара от 2017 г., но, разбира се, на основата на досегашния автомобил.

Сред общите промени прави впечатление появата на бутона start/stop до аварийния бутон. По-конкретно, версията RS ще зарадва купувача с черен интериор с червени шевове, черни обозначения и емблема  Chevrolet отвътре и отвън, лъскаво-черна радиаторна решетка и 19-инчови джанти Dark Android, същият цвят е и на релсите.

Компанията отбелязва, че е обогатила списъка в раздела за сигурност ( налични за определени нива на оборудване, от система за кръгово наблюдение HD до автоматичен асистент за паркиране, от седалка Safety Alert до адаптивен круиз контрол на базата на камера). Освен това автомобилът може да се похвали с нови LED фарове, които вече са двуетажни, с лъскаво-черна конзола в модификацията Premier и нови 19-цолови джанти за нея. Стандартното оборудване, наред с други неща, включва автоматично спиране, включително пред пешеходци, следене на маркировката, камера за обратно виждане.

Задните светлини на модела са променени, а версията  RS има четири кръгли накрайника на изпускателната система.

Като цяло това не са много значителни промени за третото поколение на модела, което бе представено през есента на 2016 г. Компанията все още не е представила оферти за всъдехода за моделната 2021 година, а досегащният Chevrolet Equinox струва в Америка от 23 800 долара, без данъци, доставка, маржове на дилъри и т.н. Новите цени вероятно ще останат близо до това ниво. Вариантът RS може би няма да е по-скъп от актуалния Premier ( 31 400 долара).

Коментари
comments powered by Disqus