Цената на най-популярната версия 40 TDI е увеличена до 48 700 евро
Второто поколение на компактния Audi Q5, пуснато на пазара през 2017 г., очакваше планирано обновяване за Европа. Основното нещо е обновеният външен дизайн с подмяна на осветителна техника. Благодарение на доработените предница и кърма, Q5 е станал по-дълъг с 19 мм (4682 мм). Вътре има по-малко иновации, отколкото отвън: увеличен екран и реорганизирана конзола.
В Европа продажбите на кросоувъра, сглобяван в мексиканския завод в Сан Хосе Чапе, ще започнат през есента, а вече е известно, че цената на най-популярната версия 40 TDI е увеличена до 48 700 евро.
Радиаторната решетка Singleframe вече не е шестоъгълна, а осмоъгълна. Тя става по-компактна и вече не се присъединява към LED светлини , които също са нови. Въздухозабарниците в предната броня вече са по-високи. Праговете на вратите са предназначени за визуално олекотяване на автомобила и увеличаване на клирънса.
Формата на мигачите е една и съща, но оборудване срещу заплащане може да включва OLED органични светодиоди с три опции за „светъл подпис“. Задната броня е стара. Променена е вложката на дифузора и оформлението на накрайниците на изпускателната система . Палитрата на каросерията се допълва с цвят каки (на снимката) и ултрасиньо.
Диагоналът на централния дисплей е увеличен от 8,3 на 10,1 инча. Екранът притежава акустична обратна връзка, а новият MIB 3 медиен център разбира гласови команди, така че въртящият се контролер отпада от конзолата в тунела: кутия за дреболия заема неговото място.
Двигателната гама остава същата, но сега дизеловият агрегат 2,0 TDI (163, 190, 204 к.с., 380-400 Нм се предлага с умерено хибридна система MHEV и спестява 0,3 л/100 км. Бензиновият мотор 2,0 TFSI (245 к.с., 370 Нм) скоро ще има опция с различна мощност Запазен е V6 3,0 TDI (231 к.с., 500 Нм и 286 к.с., 620 NНм). Plug-in хибридите 50 и 55 TFSI (252 к.с., 370 Нм, 299 к.с., 450 Нм, 367 к.с., 500 Нм) не са изчезнали. Както преди, двигателите се подпомагат от механична шестстпенна трансмисия, роботизирана седемстепенна S tronic и автоматична Tiptronic с осем предавки. Всяка версия, с изключение на базовата , разчита на quattro ultra задвижване на четирите колела. За "горещия " Audi SQ5 ще има отделна презентация.