Получава по-модерно оборудване - безключов достъп в салона и старт бутон на двигателя
Фейслифт заедно с техническа модернизация пикапът Isuzu D-Max претърпя през 2015 г., а сега промените стигнаха до най-екстремната му версия - Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35.
Този автомобил е разработен в сътрудничество с исландската компания Arctic Trukcs (тя има дъщерни подразделения в Обединеното кралство, Норвегия, Финландия, Полша, Русия и ОАЕ). Най-съществената промяна в модела: старият дизелов двигател 2,5 4JK1 (163 к.с. 400 Нм) е заменен с наскоро представения агрегат 1,9 RZ4E-TC (164 к.с., 360 Нм).
Както и преди, основните предимства на пикапа са възможностите за офроуд управление - 35-инчови (външен диаметър) гуми и пренастроено окачване с увеличен пътен просвет (тук е 290 мм пир 225-235 мм на стандартната модификация).
Автомобилът може да бъде оборудван с шестстепенна механична или петстепенна автоматична предавателна кутия по избор.
Въпреки загубата на въртящ момент, номиналният товар на ремаркето не е променено – остават същите 3,5 тона. Междувременно новият дизел е с около 20% по-икономичен от своя предшественик (ако въобще разходът на гориво е от особено значение за такъв "екстремен авантюрист", а по-скоро изминатите километри с един резервоар - със сигурност).
Освен това двигателят 1,9 е по-тих и отговаря на екологичния стандарт Eвро 6 без инжектиране на AdBlue, докато дизеловият мотор 2,5 е по стандарт Евро 5.
Пикапът получава по-модерно оборудване. Това са безключов достъп в салона и старт бутон на двигателя, седеминчов сензорен екран, поддръжка на Apple CarPlay и Android Audio, сателитна навигация и DAB цифрово радио, антена тип "перка на акула", вместо на щифт.
В салона на версията Arctic Trucks се появяват брандирани стелки, бродерия на подглавници и специално обозначение на праговете.