Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обновиха Suzuki Ignis с пет врати за Европа

05.03.2020 10:17

Актуалното поколение на модела се предлага на Стария континент от декември 2016 г.

След японската версия на хечбека, европейският Ignis също премина през осъвременяване. И той получава нова радиаторна решетка с четири „U“ форми и броня със сребриста трапецовидна защита. В интериора също има иновации. В списъка с опциите влиза вариатор: в родината на модела той няма алтернатива, а в ЕС японците ще добавят петстепенна механична предавателна кутия и роботизирана AGS трансмисия. Единственият двигател - бензиновият 1,2 Dualjet (90 к.с., 120 Нм, е оборудван с нова система за впръскване на горивото, което влияе положително на разхода на гориво (подробности не са представени).

Актуалното поколение на Ignis се предлага на Стария континент от декември 2016 г. и заслужава, но производителят се ограничи до фейслифт. Палитрата на каросерията е обогатена с три цвята, поради което броят им  нарасна до единадесет (има седем двуцветни варианта).

Сега комбинираният разход на гориво варира между 4,3–4,6 л /100 км за хибрида и 4,7–4,8 l за бензиновия хечбек. За да ускори до 100 км/ч, Ignis се нуждае от 11,5-12,2 сек. Максималната  скорост е 165-170 км/ч.

В салона графиката на арматурното табло е преосмислена: скалите получават сив фон вместо черен. Вече се предлага тапицерия със сиви и сини акценти.

Умерената хибридна система SHVS е леко подобрена: стартер-генераторът вече се захранва от литиево-йонна батерия с увеличен (от три до десет ампер часа) капацитет - можете да зареждате по-рядко. Стартът на продажбите е планиран за април. Новите цени едва ли ще надхвърлят значително текущите цени, които варират от 12 740 до 18 740 евро. Задвижването на четирите колела е прерогатив на топ версията. През  2019 г. в Европа са продадени 38 091 автомобила Ignis (-5683 броя).

Коментари
comments powered by Disqus