Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обновяват Volkswagen T-Roc за 2022

14.09.2021 10:07

Необходими промени за продължаване на успеха на този истински бестселър на немската марка

Volkswagen бавно подготвя следващото поколение за своя T-Roc, малък SUV, който се утвърди като един от бестселърите на производителя от пускането му през 2017 г. Всъщност прототипите се появиха в австрийските Алпи и в Германия. Недалеч от централата на компанията във Волфсбург, в стандартната версия, както и в спортната версия „R“, която следователно ще бъде подновена.

Два прототипа на следващия обновен T-Roc бяха забелязани , след като през март беше извършен фейслифт откритата версия, която вече даде първа представа за новата предна част на автомобила. За втората половина от съществуването си на пазара предната част на стандартния T-Roc ще се отличава с нови светлини  с интегрирани дневни светлини, както и радиаторна решетка с една хоризонтална лента вместо две. Разликите са в детайлите между текущата и рестилизираната версия, така че прототипите едва ли са замаскирани. Обърнете внимание и на по-високите отвори за мръсен въздух под фаровете, докато последните ще бъдат разделени с по-дебела хромирана лента, подчертаваща края на капака. В задната част вариациите на стила изглеждат още по-фини, независимо дали за бронята или светлините.

Продължение на версията R

Стандартна версия на T-Roc бе забелязана в австрийските Алпи, снабдена със специфични устройства, видими на джантите, позволяващи извършването на различни спирачни тестове. Може би това е знак за следващото технологично развитие на автомобила. Версията R на малкия SUV ще претърпи същите стилистични промени като малкия му брат, оборудван с по-скромни двигатели. Основната разлика от спортния вариант на малкия SUV е инсталирането на много по-агресивна предна престилка с големи въздухозаборници и по-спортна задна броня със спортна изпускателна система с четири накрайника . Под капака на тази мускулеста версия винаги трябва да има четирицилиндров 2,0 TFSI, развиващ 300 к.с., свързан с автоматична скоростна кутия DSG. Рестилизираният Volkswagen T-Roc се очаква да пристигне в представителствата през пролетта или лятото на 2022 г. T-Roc R ще последва малко по-късно, вероятно в края на есента.

Накратко

Volkswagen T-Roc трябва да продължи кариерата си в пълно спокойствие с обновяване отвън и някои технологични разработки. Във всеки случай това е програмата, която немската марка изглежда е запазила за рестилизирана модификация на своя малък SUV. Минимални усилия за продължаване на масовото продаване на този истински бестселър на немската марка от пускането й през 2017 г. (около 40 000 продадени екземпляра годишно във Франция).

Коментари
comments powered by Disqus