Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обогатиха арсенала на кросоувъра Ford Puma

29.05.2020 09:53

Дизеловият четирицилиндров 1,5 EcoBlue (120 к.с., 300 Нм) е добавен към двигателната гама

Подкомпактният кросоувър Ford Puma излезе на европейските пазари в края на 2019 г. и се предлага в три версии с предно задвижване. Базовото изпълнение предлага турбо двигател 1,0 EcoBoost (95 и 125 к.с., 170 Нм) с шестстепенна механична предавателна кутия. Двете други модификации са mHEV умерени хибриди със същия агрегат , мощността им е 125 к.с., 210 Нм и 155 к.с., 240 Нм. Работят в комбинация само с механична трансмисия .

Ford обяви вчера разширяването на гамата. Първо, нехибридния  Puma със 125 к.с получава седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Второ, дизеловият четирицилиндров 1,5 EcoBlue (120 к.с., 300 Нм) е добавен към двигателната гама. Трето, обявена е луксозната версия Puma ST-Line X Vignale.

Изпълнението Vignale отвън се отличава с дизайна на радиаторната решеткаа, броните и задния спойлер. Ще бъде най-скъпо. Сега европейците могат да купят Puma в четири нива на оборудване : Titanium - от 23 150 евро , ST-Line - от 24 350, Titanium X - от 25 350, ST-Line X - от 26 900 евро .

Базовото изпълнине на Puma ST-Line X Vignale включва LED светлини, безключов достъп Ford KeyFree , многофункционален волан Manacor, 12,3-инчово цифрово арматурно табло, климатроник, синхронизиран 3 медиен център Sync 3 с осеминчов сензорен екран, кожени седалки Windsor, аудиосистема Bang & Olufsen и т.н.

“Синият овал” припомня, че по-късно тази година ще пусне „горещия” Puma ST, който ще бъде „комбинация от стил, оборудване, производителност и ефективност“. Fiesta ST ще сподели 1,5 EcoBoost турбо двигател (200 к.с., 290 Нм, но версия с два педала и задвижване на четирите колела не се очаква. Известно е, че моделът Puma се произвежда само във фабриката Ford Romania в румънския град Крайова .

Според JATO Dynamics през първото тримесечие на 2020 г. в Европа са продадени 18 629 автомобила Puma - това е десетото място в B-сегмента. Останалите девет позиции са разпределени, както следва: Volkswagen T-Roc (40 098 единици), Renault Captur (34 426), Volkswagen T-Cross (31 747), Dacia Duster (28 162), Hyundai Kona (27 223), Opel Crossland X ( 26 474), Peugeot 2008 (25 019), Seat Arona (24 836), Citroen C3 Aircross (21 930).

Коментари
comments powered by Disqus