Зареждането до 80% от бърз терминал с мощност 100 кВт отнема 30 минути
Днес Peugeot представи електрическа версия на своя пътнически миван Traveller, който ще излезе на европейския пазар до края на годината. Според техническото оборудване e-Traveler дословно повтаря товарния си близнак Opel Vivaro-e. Единственият електродвигател развива 100 кВт (136 к.с., 260 Нм). Ускоряването до 100 км/ч отнема 13,1 сек. Максималната скорост е ограничена по електронен път - 130 км/ч. Автономният пробег при цикъл WLTP цикъла, разбира се, зависи от капацитета на батерията: 50 кВтч - 230 км, 75 кВтч - 330 км.
Отвън електрическият автомобил се различава от дизеловия ван само по двуцвтния лъв върху емблемите, наличието на порт за зареждане в левия преден калник и табелката e-Traveler на кърмата.
Зареждането до 80% от бърз терминал с мощност 100 кВт отнема 30 минути. Устройствата с мощност 11 и 7,4 кВт се нуждаят от 5 и 7,5 часа. Когато е свързан към битовата електрическа мрежа, процесът продължава 31 часа.
Дизеловият микробус има предавателен лост или въртящ селектор под седеминчовия дисплей и тук той има собствена комбинация от превключватели. В допълнение, арматирното табло предоставя информация за автономния пробег и избрания режим на шофиране. В останалата част e-Traveler и Traveller са едни и същи.
Водачът може да избира между режимите за възстановяване на енергията, както и програмите за електрическата система - Eco (82 к.с., 180 Н м), Normal (109 к.с., 210 Н м), Power (136 к.с. , 260 Нм). Микробусът ще се предлага с три версии: Compact (с дължина 4609 мм), Standard (4959), Long (5306). Броят на местата варира от пет до девет. Следвайки примера на Traveller, Citroen SpaceTourer и Toyota Proace ще преминат към електрическо задвижване. Фургоните e-Jumpy и e-Expert няма да се забавят дълго.