Броени часове преди началото на сезон 2008 в Световния рали шампионат Pirelli представи двете модификации зимни гуми – Sottozero Snow и Sottozero Ice.
Въпреки че и двата типа гуми са предназначени за зимни условия, те имат качествено различни характеристики. Sottozero Snow, която ще се използва в Монте Карло, е с габаритите на асфалтовата PZero, но разполага с различна шарка на протектора, наложена от комплексните характеристики на скоростните отсечки около Валанс и Монте Карло. В Швеция, единственото класическо зимно състезание в календара за 2008 година, пилотите ще разчитат на Sottozero Ice.Sottozero Snow позволява поставяне на шипове върху протектора с дължина между 1 и 1,5 мм над повърхностния слой на гумата, за да отговори на изискванията, наложени от заснежените трасета в Алпите. При Sottozero Ice шиповете са заводски поставени, а дизайнът на протекторът е съобразен със заледените и снежни участъци в Швеция.
Размерите на Pirelli Sottozero Ice са 7" x 16". През 2009 година обаче италианският производител ще предлага единствено 15-цолова версия на продукта, като целта е да се ограничи броя джанти, използвани от пилотите през сезона. По настоящем гумите са: 18 цола за асфалт, 16 цола за сняг и 15 цола за макадам. Догодина обаче ще са налични само два размера (18 и 15 цола).