Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Ал-Атия ще е третият заводски пилот на Citroen

16.12.2011 11:22
Официално: Ал-Атия ще е третият заводски пилот на Citroen

Citroen ще участва с три заводски автомобила в Световния рали шампионат догодина, след като Насер Ал-Атия си гарантира пълна програма с френския тим.

Седемкратният шампион на Близкия Изток и победителят в тазгодишния „Дакар” ще получи спецификация на DS3 WRC, която е напълно идентична с тази на двамата водещи състезатели на Citroen Мико Хирвонен и Себастиен Льоб. Неговата програма ще бъде спонсорирана от Катар.

„Доволни сме, че можем да потвърдим пристигането на Насер Ал-Атия в Citroen Racing”, коментира тим-шефът Оливие Кенел. „Той е напълно завършен пилот, който е натрупал солиден опит, за което сочат и резултатите му. Очаровани сме, че той избра нашия отбор за да дебютира зад волана на WRC автомобил и ние ще му осигурим цялата необходима подкрепа, за да се представя на най-високо ниво.”

40-годишният катарец бе сочен за сигурен заводски пилот на VW, след като участва с германците на „Дакар” и спечели последното издание на надпреварата, но преговорите между двете страни пропаднаха по-рано през годината. Това е и причината Ал-Атия да търси друга опция, която в крайна сметка му бе предложена от Citroen.

„Много съм щастлив, че успях да изпълня това, което бе моя мечта, както и спортна цел”, заяви победителят в рали „Кипър 2010”, който все още не е карал WRC автомобила на французите дори и на тестове. „През изминалите няколко месеца свършихме много работа по този проект и нямам търпение вече да започна да опознавам отбора и да тествам DS3 WRC.”

„Все още е прекалено рано да си поставям цели, но разчитам на опита не само на всички инженер от екипа, но и на талантливи пилоти като Себастиен Льоб и Мико Хирвонен. Мисля, че съм способен на добри резултати в най-тежките ралита като „Гърция”, например.”

„Решението във WRC да има далеч по-дълги ралита от преди е стъпка напред. Опитът, който съм натрупал от участията си в „Дакар”, със сигурност ще бъде полезен, тъй като уменията в състезанията за издръжливост са важни за тези ралита.”

Първото участие на Насер Ал-Атия за 2012 г. ще бъде още през януари, но не като пилот на френската марка. Катарецът отново ще кара на „Дакар”, макар и този път с екипа на Роби Гордън.

Коментари
comments powered by Disqus