Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Официално: Porsche GT3 RS и Рьол в 24-те часа на Нюрбургринг догодина

18.12.2009 10:19

Porsche обяви официално, че Валтер Рьол ще участва на „24-те часа на Нюрбургринг” през май догодина. 62-годишният тестови пилот на марката и двукратен световен рали шампион ще кара новия 911 GT3 RS.

„Нито една модификация на 911, която е предназначена за движение и по обществената пътна мрежа, не е била толкова близка до състезателните автомобили, колкото GT3 RS”, коментира Рьол. „Ето защо съм много развълнуван от това да докажа, че този спортен автомобил има качествата да се състезава в едно 24-часово състезание.”

911 GT3 RS е базиран на фейслифта за моделната 2010 година на 911 GT3, като превъзхожда своя „родител“ както по отношение на мощността, така и по отношение конструкцията на шасито. По-ниският център на тежестта и късите скорости допълнително подчертават състезателния дух на модела.

3,8-литровият шестцилиндров боксер на 911 GT3 RS генерира 450 к. с., което е с 15 повече спрямо GT3 и 35 спрямо предходната генерация в лицето на 997 RS. Въртящият момент се предава само на задните колела благодарение на шестстепенна ръчна скоростна кутия с по-ниско предавателно число, както и с по-къс ход на скоростния лост. За съжаление от Porsche не предоставят официална информация за динамичните характеристики на модела, но базовият GT3 ускорява от място до 100 км/ч за 4,1 секунди и има максимална скорост от 312 км/ч.

RS модификацията разчита на по-широки предна и задна следа, което в комбинация с 19-цоловите алуминиеви колела е причината калниците да бъдат леко издути. Гумите на предната ос са с размери 245/35 ZR, а на задната - 325/30 ZR.

Приоритетни за 911 GT3 RS са активното окачване PASM и системата за променлив монтаж на мотора PADM, която автоматично определя твърдостта на връзката между силовия тракт и шасито в зависимост от типа на шофиране. В допълнение стандартната акумулаторна батерия е заменена с литиево-йонна, която намалява теглото близо с 10 килограма.

Специално внимание е отделено на аеродинамичния пакет, който според инженерите от Цуфенхаузен генерира повече аеродинамично притискане спрямо стандартния GT3. За това спомага новото задно карбоново крило с алуминиеви фиксатори и предният спойлер. Във външния вид на модела впечатление правят още двата централноразположени титаниеви накрайника на изпускателната система и естествено, сиво-червената цветова окраска.

Porsche 911 GT3 RS ще се появи на пазара в Европа в началото на 2010 г., като дилърите във Великобритания и САЩ ще трябва да почакат до пролетта. Базовата цена на Стария континент без таксите ще бъде 122 400 евро.

Коментари
comments powered by Disqus