През септември миналата година възлагат на Mill сценична презентация за кросоувъра FF 91
Американският сайт Jalopnik, който за първи път съобщи, че компанията Faraday Future е пред неизбежна катастрофа, сега намира в този факт нови доказателства. Тревожните информации вървят всеки ден. Строителната площадка на завода в Невада продължава да бъде пустош, а за изплащането на големите дългове не се говори нищо. Мениджъри повтарят все едно и също: работата ще започне "през следващите седмици". Faraday Future твърдо отказва да коментира актуалните теми. Междувременно британската компания Mill Group (същата, която построи Blackbird Transformer) се жалва от Faraday Future в най-висшия съд на Калифорния.
В интервю за китайски медии милиардерът Цзя Юетин каза, че кросоувърът FF 91 "ще струва не повече от два милиона юана" (т.е. под 291 632 долара). Вътрешни източници твърдят, че цените ще бъдат в диапазона 150-200 хил. долара, а истината е някъде по средата - около 180 000 долара. В същото време цената на Tesla Model X стартира от 77 100 долара .
Огромно количество предварителни поръчки събра електрическият кросоувър в началото на януари. Междувременно стана ясно, че не е трябвало да се прави депозит от 5000 долара. Поръчването на един автомобил (или повече) за Съединените щати, Канада и Китай е безплатно, а парите гарантират само поредния номер на копията от първата ексклузивна партида Alliance Edition.
В последната информация се казва: през септември миналата година Faraday Future е поръчала на Mill сценична презентация за кросоувъра FF 91 в Лас Вегас. Действието наистина беше впечатляващо, с използването на виртуални техники и разширена реалност, холографски ефекти. От обещаните 1 820 000 долара Mill получава само 20 000 долара. Дългът е трябвало да бъде погасен с две допълнителни вноски, които и до момента не са влезли в сметката на засегната фирма. Започва съдебно споразумение.
И това не е всичко. Оказва се, че Faraday Future е обидила италианската компания Pirelli. Те не харесват името на новия модел FFZero1, което се асоциира с гумите P Zero. Просто казано, името на гумите е патентовано. Сега страните продължават да водят преговори за решаване на този проблем.
И накрая, трябва да отбележим, че дискусията около инцидента с премиерата на FF 91, когато кросоувърът отказа да се паркира сам на сцената, не затихва. От първоначалното обяснение (че позиционирането на автомобила и било възпрепятствано от металния покрив на конструкцията на сградата и оборудването на журналистите, те са повлияли на сигнала) малко хора са доволни.
Внимателни наблюдателн са забелязали, че зад кулисите, в тъмното, на мястото на водача е имало техник, нещо е въртял и изведнъж е изскочил от автомобила . Сега Faraday Future казва , че предварителният прототип не е бил достатъчно добре подготвен. Инженерите припомнят, че друг екземпляр се е представил отлично по време на движение по улиците и журналистите наистина са убедени в това.