Марката показва лидерство в иновациите с новия модел и го прави способен за всеки ден
Opel изпълни с напълно ново съдържание дефиницията за електрическа мобилност на тазгодишното Автомобилно изложение в Париж представяйки новаторския Opel Ampera-e с пробег на електричество над 500 километра (базиран по стандарта NEDC ). По този начин най-голямото притеснение, свързано с използването на електрически автомобили, което е недостатъчният пробег дори при пълно зареждане на батерията, отпада.
Новият клип на Opel в мрежата не разчита на технически обяснения, за да отправи послания относно пробега, а вместо това се насочва към силно черен хумор, включително лек сблъсък. Ampera-e не само изненадва животинското царство, но дори и Всевишния: че кой би очаквал електрически автомобил да се появи от нищото, когато пресича пътя. Това поне се случва на един от майските бръмбари във видеото, който открива по трудния начин, че трябва да очаква неочакваното: „Знаеш колко далеч е най-близкият град. Нима смяташ, че може да достигне толкова далеееее…,” казва той преди да се срещне със Създателя. А горе в небесата дори Господ остава без думи. Дори той не смята, че електрически автомобил би могъл да има толкова голям пробег.
„Марката Opel показва лидерство в иновациите с Ampera-e и прави електрическия автомобил способен за всекидневна употреба. Всички, които се съмняват в това, трябва да променят мнението си,” заяви главният маркетинг директор на Opel Тина Мюлер.
Особеният чар на тези „очовечени“ майски бръмбари се дължи на специалистите от компанията Motion Capture Animation. Те използват техника, при която се проследява последователността от движения на реални актьори и се трансформира в триизмерни модели. Германският актьор Бен Бекер е хумористичното „острие“ със своята поява в ролята на удивения Всевишен – несъвършен Господ, който освен това не е много в час, когато става дума за електрическа мобилност.
Ampera-e изгражда нови стандарти не само по отношение на пробега – Opel използва също нови комуникационни канали: освен другото, на новия Ampera-e микросайт може да бъде видяно видео като London to Paris race of range (Състезанието за пробег Лондон-Париж), както и първите реклами в печатни издания и продуктови флайъри. Стартът на кампанията на Ampera-e в телевизиите и списанията ще бъде даден в началото на 2017 година.