Последната версия на Astra ecoFLEX гарантира 17 процента (0.8 литра) по-нисък разход на гориво благодарение на богатото високотехнологично оборудване. Емисиите CO2 са сведени под 99 г/км.
Moделите с особено ниски нива на емисиите на CO2 обикновено разполагат със слаби до средномощни двигатели. Намалрените разход на гориво и вредни емисии обикновено вървят ръка за ръка с ниски до средни динамични показатели. Марката Opel демонстрира различен подход в своите мощни ecoFLEX модели. Докато конкурентните модели с ниско ниво на емисиите на CO2 в компактния клас като цяло предлагат мощност около 77 кВт/105 к.с., новата Astra ecoFLEX използва турбодизелов двигател 1.7 CDTI с максимална мощност 96 кВт/130 к.с. По този начин новият модел се нарежда достойно в гамата от динамични и икономични модели на Opel след успешните Insignia ecoFLEX със 118 кВт/160 к.с. и Corsa ecoFLEX със 70 кВт/95 к.с.
Новата Astra ecoFLEX с пет врати изразходва само 3.7 литра дизелово гориво на 100 километра пробег в комбиниран цикъл на движение, а нивото на емисиите от CO2 в размер на едва 99 грама на километър я правят най-спестовната и зелена Astra в историята на Opel. С мощността си от 96 кВт/130 к.с., максималния въртящ момент 300 Нютонметра и шестстепенната механична предавателна кутия новият зелен флагман на компактния клас демонстрира и нови стандарти по отношение на динамиката и удоволствието от шофирането в най-популярния и важен европейски автомобилен клас. Цените на новия модел ще бъдат обявени при пазарната му премиера през тази есен.
“Новата Astra ecoFLEX е поредният крайъгълен камък в стратегията на марката Opel за заемане на водещо място в автомобилната индустрия по отношение на намаляването на разхода на гориво и на въздействието й върху околната среда при едновременно предоставяне на отлична динамика и удоволствие за клиентите зад волана ”, отбелязва Карл-Фридрих Щраке, изпълнителен директор на Opel/Vauxhall. “Ние ще продължим да следваме тази стратегия, включваща премиерата на четири нови модела ecoFLEX през следващите шест месеца, както и на революционната електрическа Ampera, която ще започнем да доставяме на нашите клиенти към края на годината.”
В допълнение към специфичния силов тракт на Astra ecoFLEX, включващ високоефективно управление на термичните процеси, пакетът от мерки за намаляване на енергийния разход и консумацията на гориво, а оттам и на емисиите от въглероден двуокис, са добавени още интелигентно оползотворяване на излишната енергия чрез електрическа рекуперация на енергията при спиране, активни аеродинамични елементи и използване на гуми с намалено съпротивление на търкаляне. Като цяло всичко това е позволило снижаване на емисиите на CO2 (минус 20 г/км) и на разхода на гориво (минус 0.8 литра/100 км) със 17 процента в сравнение с базовия модел Astra 1.7 CDTI.
Mustaine
Килцата са доста. Тежат и свалят динамиката драстично надолу. Единствено големият дизел със 160 кс що годе става, въпреки, че турбодупката е зашеметително изразена! От Опел трябва да подложат следващото поколение на диета и да смъкнат поне 100-на килца, защото е срамота модел в компактния клас да тежи колкото комби от средния!!! За сведение на 2.0 CDTI и дават около 1 600 кг собствено тегло! Е много е!
pavlin
Браво!
Някой си.
Какво за килцата й? Тежка и тромава, един вид и не върви. Аре стига глупости, който иска спорт си купува други модели. Опелът е направен съвсем нормално. Това е пораснала кола - 4,40м. хетчбега!? Ако си чел характеристиките му и мощността му, вървенето му и харчлъка му са съвсем му стигат за едно нормално каране. Е, не е за комплексари.
Stefan
"цели" 130 кончета ! ....ама за килцата и нищо не казват ...какво да говорим за акустиката и Nm