Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Astra ecoFLEX: 17% надолу

30.06.2011 09:36 4
4
2571889551
Opel Astra ecoFLEX: 17% надолу

Последната версия на Astra ecoFLEX гарантира 17 процента (0.8 литра) по-нисък разход на гориво благодарение на богатото високотехнологично оборудване. Емисиите CO2 са сведени под 99 г/км.

Moделите с особено ниски нива на емисиите на CO2 обикновено разполагат със слаби до средномощни двигатели. Намалрените разход на гориво и вредни емисии обикновено вървят ръка за ръка с ниски до средни динамични показатели. Марката Opel демонстрира различен подход в своите мощни ecoFLEX модели. Докато конкурентните модели с ниско ниво на емисиите на CO2 в компактния клас като цяло предлагат мощност около 77 кВт/105 к.с., новата Astra ecoFLEX използва турбодизелов двигател 1.7 CDTI с максимална мощност 96 кВт/130 к.с. По този начин новият модел се нарежда достойно в гамата от динамични и икономични модели на Opel след успешните Insignia ecoFLEX със 118 кВт/160 к.с. и Corsa ecoFLEX със 70 кВт/95 к.с.

Новата Astra ecoFLEX с пет врати изразходва само 3.7 литра дизелово гориво на 100 километра пробег в комбиниран цикъл на движение, а нивото на емисиите от CO2 в размер на едва 99 грама на километър я правят най-спестовната и зелена Astra в историята на Opel. С мощността си от 96 кВт/130 к.с., максималния въртящ момент 300 Нютонметра и шестстепенната механична предавателна кутия новият зелен флагман на компактния клас демонстрира и нови стандарти по отношение на динамиката и удоволствието от шофирането в най-популярния и важен европейски автомобилен клас. Цените на новия модел ще бъдат обявени при пазарната му премиера през тази есен.

“Новата Astra ecoFLEX е поредният крайъгълен камък в стратегията на марката Opel за заемане на водещо място в автомобилната индустрия по отношение на намаляването на разхода на гориво и на въздействието й върху околната среда при едновременно предоставяне на отлична динамика и удоволствие за клиентите зад волана ”, отбелязва Карл-Фридрих Щраке, изпълнителен директор на Opel/Vauxhall. “Ние ще продължим да следваме тази стратегия, включваща премиерата на четири нови модела ecoFLEX през следващите шест месеца, както и на революционната електрическа Ampera, която ще започнем да доставяме на нашите клиенти към края на годината.”

В допълнение към специфичния силов тракт на Astra ecoFLEX, включващ високоефективно управление на термичните процеси, пакетът от мерки за намаляване на енергийния разход и консумацията на гориво, а оттам и на емисиите от въглероден двуокис, са добавени още интелигентно оползотворяване на излишната енергия чрез електрическа рекуперация на енергията при спиране, активни аеродинамични елементи и използване на гуми с намалено съпротивление на търкаляне. Като цяло всичко това е позволило снижаване на емисиите на CO2 (минус 20 г/км) и на разхода на гориво (минус 0.8 литра/100 км) със 17 процента в сравнение с базовия модел Astra 1.7 CDTI.

Коментари

Mustaine
Килцата са доста. Тежат и свалят динамиката драстично надолу. Единствено големият дизел със 160 кс що годе става, въпреки, че турбодупката е зашеметително изразена! От Опел трябва да подложат следващото поколение на диета и да смъкнат поне 100-на килца, защото е срамота модел в компактния клас да тежи колкото комби от средния!!! За сведение на 2.0 CDTI и дават около 1 600 кг собствено тегло! Е много е!

pavlin
Браво!

Някой си.
Какво за килцата й? Тежка и тромава, един вид и не върви. Аре стига глупости, който иска спорт си купува други модели. Опелът е направен съвсем нормално. Това е пораснала кола - 4,40м. хетчбега!? Ако си чел характеристиките му и мощността му, вървенето му и харчлъка му са съвсем му стигат за едно нормално каране. Е, не е за комплексари.

Stefan
"цели" 130 кончета ! ....ама за килцата и нищо не казват ...какво да говорим за акустиката и Nm

comments powered by Disqus