Феновете на малкия модел на Opel вече могат да бъдат напълно доволни. OPC пусна модификация на Corsа, под чийто преден капак работи бензинов турбодвигател със 192 конски сили. Първи тест на настървения мъник.
1.7 CDTi със 125 к. с. да изпълнява ролята на флагман в гамата на Corsa? За мнозина подобно решение звучи направо несериозно. Придворните тунинг-специалисти от OPC бързо намериха оптималното решение за всички заклети фенове на Opel.Както обикновено, от поздразделението, отговяращо за създаването на спортни модификации на съществуващи модели на Opel – OPC, са създали външност, отрупана с редица традиционни тунинг-аксесоари, но без да преминава границите на добрия вкус. Така мъникът е получил нови брони и прагове, 17-цолови алуминиеви колела, а задницата се перчи с централно разположен дифузьор и здвоен хромиран накрайник на ауспуховата система.
Турбомоторът се грижи за достатъчно „жега”
Двувратият автомобил се задвижва от 1,6-литров двигател, който във версия със 180 к. с. е позтнат от Meriva OPC, както и в една от върховите модификации на Astra. Докато обаче в Astra той се възприема като алтернатива за съчетаване на добра динамика и сравнително нисък разход, то при Corsa целта е коренно различна - благодарение на промените във всмукателния и изпускателния колектор, мощността е увеличена на 192 к. с. Двигателят предлага агресивен звук, работи с леки вибрации, а звука на турбокомпресора е забележим, но не и натрапчив.
Срещу сравнително невисока с оглед на предлаганата динамика цена, Corsa OPC не само е в състояние да се ускорява за 7,2 от място до 100 км/ч, но и предлага серийно оборудване, включващо климатична инсталация, аудиосистема, спортни седалки и присплеснат от долната страна волан.
Текст: Йорн Томас
Снимки: Opel
Оценка

Opel Corsa OPC
Срещу сравнително разумна цена, автомобилът предлага впечатляваща комбинация от отрична динамика, осигурена от турбомотора със 192 конски сили, и спортно поведение в завой. Комфортът и сцеплението определено не са сред върховите дисциплини на модела
Технически данни
Opel Corsa OPC | |
---|---|
Работен обем | --- |
Мощност | 141 кВт (192 к. с.) |
Максимален въртящ момент |
--- |
Ускорение 0 – 100 км/ч |
7,2 сек |
Спирачен път при 100 км/ч |
39 м |
Максимална скорост | 225 км/ч |
Среден разход на гориво в теста |
9,9 л/100 км |
Базова цена | --- |
GSI samolet4e
moqta e 98g. i sam predovolen.Mushnah i dvigatel ot Astra GSI napompahme go do 200 konq i nikyf VW nemoje da mi pri4ini tova koeto az im pri4inqvam :D ...Corsa e samo za hora vlubeni v tozi model-kola koqto 6te obi4am i pomnq vinagi dokato sam jiv.
svetoslav dimitrov nikolov
moqta q kupih v espaniq s espanski nomera - na men mi izleze 27.000evro mai dosta skypo no nqma6e dryga za v momenta po eftina
wv
Да безспорно добър автомобил, но според мен не толкова изпипан от поло. TSI двигателите с два компресора един механичен и един турбо. Това означава, че мощността се разпределя по равномерно от единият тип компресор. Друго важно нещо е скоростната кутия с двоен съединител, за която се носят легенди, няма да обяснявам сега. При корса липсва, не знам дали има и променливо окачване. Единствено човек ако няма достатъчно пари би предпочел опел пред основният им конкурент.
Dido
v momenta sym sys Corsa ot 91 god., i da vi kaja chestno Corsa e edin mnogo nadejden avtomobil kato cqlo, do sega sym nqmal seriozni problemi s kolata, i sys sigurnost ako nqkoi den mi se otdade vyzmojnost s udovolstvie bih q zamenil s tozi posleden model na Corsa OPC a i konchetata ne sa i malko :+)
Nikolai Nikolov
interesuva me starta i dobar li e?cenata i e 43000 lv-4isto nova :)
Todor
Na kakva cena e?
svetoslav dimitrov nikolov
kolata e syper za6toto q imam syper e
svetoslav dimitrov nikolov
:) :-D :-D :-D :-D :) :) :) :) :) :) :)
tinamina
mnogo qka koli4ka kato nqkoi samolet e,imam kysmeta da q karam :)