Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Grandland също се бави заради кризата с чиповете

12.10.2021 14:55

Вместо през този октомври, моделът ще се появи най-рано през февруари

Поръчки за обновения Opel Grandland се приемат още от лятото. Пазарната му премиера и първите доставки се очакваха през настоящия месец, но сега това се отлага за февруари догодина. Причината е до болка позната и не е чужда на нито един голям автомобилен производител вмомента - кризата с недостатъчните доставки на чипове и полупроводникови елементи. Именно заради това концернът Stellantis взе нелекото решение временно да затвори завода на Opel в германския град Айзенах до края на годината, а именно там трябваше да се произвежда Grandland.

Иначе новостите по модела са вече познати - дизайнът му е значително модернизиран и се ориантира към стила на новата Mokka. Важна технологична новост са матричните LED фарове, всеки от които се състои от 84 отделни светодиодни елемента. Интериорът е получил два големи екрана, които се сливат в Widescreen - макар че това е още един от детайлите в автомобила, които се нуждаят от чипове, а чипове, както добре знаем, вмомента недостигат, така че тази новост косвено допълнително усложвява производството на модела в моментната ситуация...

Коментари
comments powered by Disqus